en länk med lite filmer

Härligt....

jorå han hade allt koll på hästarna den....
nå¨gon som vet vad det är för hoj han kör på? TL1k?

Captain_Insane skrev:
jorå han hade allt koll på hästarna den....
nå¨gon som vet vad det är för hoj han kör på? TL1k?

har oxå funderat på det ett tag men kommer inte på något vettigt...
om man får tag på hela filmen tar han fram en trail sen och sen en trail utan fram hjul

Det där är en ducati monster. Hela filmen ligger här någonstans på sporthoj. Inspelat i tyskland om jag inte minns helt fel.

ducceper skrev:
Det där är en ducati monster. Hela filmen ligger här någonstans på sporthoj. Inspelat i tyskland om jag inte minns helt fel.
Vad kan filmen tänkas heta då?
Skulle gärna vilja se fortsättningen!

Edit: Hitta den på sidan ovan!
"Streetfighter day 2003 - impressive stunts on MC's!!!"

Last edited:
vad tror ni uppkörnings killen hade sagt om man gjorde dom garage vändningarna

Japp, har hänt.

dsoders2 skrev:
vad tror ni uppkörnings killen hade sagt om man gjorde dom garage vändningarna

Va en trial kille som körde upp på en trialliknande hoj, han gick upp på framhjulet, vände och körde ut igen. :tummenupp

Han blev kuggad direkt. :kocko

(konstigt egentligen eftersom det är till för att visa att man behärskar hojen och det gjorde han ju vekligen)

überjahn skrev:
Va en trial kille som körde upp på en trialliknande hoj, han gick upp på framhjulet, vände och körde ut igen. :tummenupp

Han blev kuggad direkt. :kocko

(konstigt egentligen eftersom det är till för att visa att man behärskar hojen och det gjorde han ju vekligen)

tycker också det är skummt.... blir nog kuggad om man gör en stoppie på bromstestet me.
Sverige de många reglernas land :mad:

dsoders2 skrev:
Sverige de många reglernas land :mad:

Vissa skulle iofs kunna hävda att uppkörningen även ska visa på omdömme, mognad och respekt för regler och anvisningar men jag kanske är ute och cyklar...

korvgubbe skrev:
Vissa skulle iofs kunna hävda att uppkörningen även ska visa på omdömme, mognad och respekt för regler och anvisningar men jag kanske är ute och cyklar...

jag tror du e ganska rätt ute :mattias

*/ ?>
Back