EBS
The one and only
Igår kväll skulle jag och Bodoe ut och köra hoj. Det hela började i mitt garage där vi bytte kopplingsvajer på min hoj. Inte det enklaste på en hoj med typ hur många kåpor som helst och där vajern gärna ska viras 5 varv runt cylindern (Honda standard).
Efter lite meckande blir man uniefär så här sinnessjuk
Tillslut kommer vi iallafall iväg. Då bär det av mot Frestavägen där det smiskas kurvor och skrapas gips.
Efter nån mil behöver båda våra blåröksmaskiner lite blåröksolja. Därför stannar vi till vid macken i Vallentuna.
Därefter satsade vi på att börja ta oss hemåt. Vilket lädde oss till vägen från Frestavägen mot Skålhamra. Mycket mysig väg med ack så smal och många skymda kurvor.
Här kom jag lite efter och när jag kommer ikapp står Bodoe med kameran i högsta hugg.
Därefter rullade vi vidare mot Lapplands Väsby
där vi tog oss en välbehövlig glass på den Gyllene Måsen.
Tack Bodoe för en trevlig kväll och kopplingsvajer..

Efter lite meckande blir man uniefär så här sinnessjuk
Tillslut kommer vi iallafall iväg. Då bär det av mot Frestavägen där det smiskas kurvor och skrapas gips.

Efter nån mil behöver båda våra blåröksmaskiner lite blåröksolja. Därför stannar vi till vid macken i Vallentuna.
Därefter satsade vi på att börja ta oss hemåt. Vilket lädde oss till vägen från Frestavägen mot Skålhamra. Mycket mysig väg med ack så smal och många skymda kurvor.
Här kom jag lite efter och när jag kommer ikapp står Bodoe med kameran i högsta hugg.

Därefter rullade vi vidare mot Lapplands Väsby

Tack Bodoe för en trevlig kväll och kopplingsvajer..