En kväll i kaosets tecken

Chrille: Jag tänkte ta ett grabbatag i hårmanen och sedan skrika "Squeel like a pig!". Intresserad?

Jenny: Smärta är vekhet som lämnar kroppen. Att du inte bara skrek dom rätt i örat så dom släppte!? (För de som inte vet - Jenny har en röstkapacitet som vida överstiger 20 3-åringar som inte får en glass).

McB: Statusrapport på rökandet?

Freppa skrev:
Chrille: Jag tänkte ta ett grabbatag i hårmanen och sedan skrika "Squeel like a pig!". Intresserad?

....

Låter mysigt. Dricker vi sprit före, efter eller hela tiden?

Jenny, har du nu varit igång och boxats igen? Det känns inte som att McB och Goffy började...... om jag måste gissa.

Freppa skrev:
McB: Statusrapport på rökandet?

Tack för att du frågar, och det är enbart goda nyheter jag har att delge dig. Inte ett bloss har jag tagit sedan jag bestämde mig för att sluta. :stoltsmiley

Måste vara tufft för tjejer att sluta röka med tanke på att de ej kan suga på något efteråt för att inte förknippa det med rökning och få tillbaka sugen...... tur som fan att inte tjejen röker och har beslutat sig för att sluta :D

Chrille skrev:

Jenny, har du nu varit igång och boxats igen? Det känns inte som att McB och Goffy började...... om jag måste gissa.

"Bästa sättet att lära känna någon är att slåss med dem." Så sade en vis man en gång. Jag tror honom.

Inte som hundar, Mattias. Som lämlar (200 ungar om året). Och så var det något med ormgrop också.

Marals76 skrev:
Måste vara tufft för tjejer att sluta röka med tanke på att de ej kan suga på något efteråt för att inte förknippa det med rökning och få tillbaka sugen...... tur som fan att inte tjejen röker och har beslutat sig för att sluta :D

Haha!

Förresten, om man inte är sugen på någonting, är man avsugen då?

Chrille skrev:

Correct you are.
Hon gick loss som en skördetröska i sin jakt efter trofeer (strumpor), eftersom jag var den enda personen med strumpor så var det mig hon var på mest.
Jag tog dock ett par klockrena kort när Marcus och Jenny brottades men dom har inte kommit upp?? Marcus hävdar att det beror på att det blev dålig kvalitet på bilderna meeeen jag är tveksam.

MrGooFy skrev:
Correct you are.
Hon gick loss som en skördetröska i sin jakt efter trofeer (strumpor), eftersom jag var den enda personen med strumpor så var det mig hon var på mest.
Jag tog dock ett par klockrena kort när Marcus och Jenny brottades men dom har inte kommit upp?? Marcus hävdar att det beror på att det blev dålig kvalitet på bilderna meeeen jag är tveksam.

Jag får väl släppa lite på sekretessen och slänga upp en bild.

Yes, i kicked her ass. :fakta

Bifogat

• 11.jpg
    11.jpg
    32.3 KB · Visningar: 225
McB skrev:
Jag får väl släppa lite på sekretessen och slänga upp en bild.

Yes, i kicked her ass. :fakta

Jag tycker iofs att det ser ut som om du gör något helt annat med henne på den bilden men men.
Är du säker på att det var jag som tog just det kortet??

Macho Woman skrev:
Gentleman av i dag?! Han njöt säkert av att ge en tjej stryk...

När du går omkring och skriker "slå mig, slå mig hårt" samtidigt som du själv slåss, så är det lite svårt att hålla sig. Dessutom slogs jag inte, jag bara visade min fysiska överlägsenhet genom att placera objektet i horisontellt läge på golvet. :D

Okej, är det bara jag som blir upphetsad av att Jenny säger "Slå mig, slå mig hårt!"???

Tjo Tjim Stoj Spex, Jag Föredrar SadoSex

Freppa skrev:
Okej, är det bara jag som blir upphetsad av att Jenny säger "Slå mig, slå mig hårt!"???

Tjo Tjim Stoj Spex, Jag Föredrar SadoSex

Ja, det är bara du som blir upphetsad av det. :whip

McB skrev:
Nu råkar det vara så att det också finns en film inspelad denna kväll. Aktrisen behöver ingen vidare presentation, men eftersom det är en stumfilm så behövs en smärre förklaring.

Det flickan i fråga håller på med kallas dans. Vill ni se det i verkligheten, locka hem henne med sprit och släng på en skiva med The Doors. Sedan är det bara att luta sig tillbaks och njuta, eller förskräckas, beroende på vilken typ av människa man är.

Quick Time behövs och filmen är ca. 11MB stor.

Machodans

jag har hört att dom söker dansare balett akademin....
:crash :crash :crash

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back