En kväll i kaosets tecken

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Efter en lång arbetsdag såg jag fram emot en lugn kväll i goda vänners lag. När arbetspasset och arbetsveckan hade avslutats ringde jag således upp några vänner för att se var jag skulle ta vägen. Platsen för kvällens samkväde var hos Veroniqa, och när jag kom dit så var redan Macho Woman och MrGooFy där.

Nåväl, när jag väl kommer dit och sätter mig så är redan lägenheten i en enda röra, mestadels tack vare en viss rödhårig dam med förkärlek för road racing-förare. Vad som sedan hände är allt för mycket för att berättas med ord, så jag låter helt enkelt bilderna tala. Håll till godo!

Det hela började med en genomgång av gamla fotografier. Jättetrevligt. Ett tag.

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    44.7 KB · Visningar: 763
Jo, du förstår, att så här är det. Jag lovar.

Bifogat

• 2.jpg
    2.jpg
    38.3 KB · Visningar: 758
Tydligen är det roliga, eller smått pinsamma minnen som diskuteras. Exakt vad det är förtäljer tyvärr inte historien.

Bifogat

• 3.jpg
    3.jpg
    34.1 KB · Visningar: 754
En ny idrottsgren: lufttvärflöjt. Nuvarande världsmästarinna: Macho Woman.

Bifogat

• 4.jpg
    4.jpg
    32.1 KB · Visningar: 747
Vad kan detta vara... en ny variant av ryktborste?

Bifogat

• 7.jpg
    7.jpg
    42.6 KB · Visningar: 729
Tja, de säger ju att kärlek börjar med bråk. :rolleyes:

Bifogat

• 9.jpg
    9.jpg
    44.1 KB · Visningar: 723
Nu råkar det vara så att det också finns en film inspelad denna kväll. Aktrisen behöver ingen vidare presentation, men eftersom det är en stumfilm så behövs en smärre förklaring.

Det flickan i fråga håller på med kallas dans. Vill ni se det i verkligheten, locka hem henne med sprit och släng på en skiva med The Doors. Sedan är det bara att luta sig tillbaks och njuta, eller förskräckas, beroende på vilken typ av människa man är.

Quick Time behövs och filmen är ca. 11MB stor.

Machodans

Last edited:
Freppa skrev:
Är det bara jag som väntar på att hon skall stagediva rätt in i kameran?

Med Jenny är det fullt möjligt!

Hon är det det stora Moppefuckat helt enkelt.... den kvinnliga motsvarigheten till fucko borde var fucka...väl?

oscar skrev:
Inte så att någon varit ute i solen med för mycket kläder kanske... :D

Efter 15 minuter i den sa omtalat starka engelska solen borjade hon gnaella om att hon hade braennt sig. Och naer vi kom hem fraan Brands var hon helt knallroed stackarn. Att hon spenderade resten av semestern med alkisarna i parken hjaelpte inte till...

Chrille skrev:
den kvinnliga motsvarigheten till fucko borde var fucka...väl?

Helt klart. Jag håller på dig. Men vi kanske skall avdramatisera ordet och säga "Moppenuppa"? :D I Jennys fall blir dock Moppefucka bra.

Freppa skrev:
Helt klart. Jag håller på dig. Men vi kanske skall avdramatisera ordet och säga "Moppenuppa"? :D I Jennys fall blir dock Moppefucka bra.

Ska du hålla på mig? Vad mysigt! Var ska du hålla? Jag måste ju tänka på mitt anseende...

Marcus skrek åt mig att lugna ner mig och sedan satte sig han och Peter på mig och höll fast mina händer!

Jag har ont i handleden i dag. Jag undrar varför.

Tack för SMS-et, Jenny. Jag är inte så erfaren på det området dock, men du kanske kan lära mig? Som hundar gör? Så märkligt.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back