newstead skrev:Motivation: moppefukko
Vad har det med saken att göra? Varför är jag det? (Till skillnad ifrån de i custom tråden?)
http://susning.nu/Moppefucko
Lägg märke till det där om förolämpningar i konversationer...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
newstead skrev:Motivation: moppefukko
Vill du ha en utförligare motivation eller? Okej då. Jag tyckte det med att din EQ och IQ var i nivå med dina anklar var ett passande inlägg då du skriver en massa ointelligenta inlägg på moppefukkonivå.RF_Racing skrev:Vad har det med saken att göra? Varför är jag det? (Till skillnad ifrån de i custom tråden?)
newstead skrev:Vill du ha en utförligare motivation eller? Okej då. Jag tyckte det med att din EQ och IQ var i nivå med dina anklar var ett passande inlägg då du skriver en massa ointelligenta inlägg på moppefukkonivå.
När det gäller den andra tråden så har jag inte läst den och kan därför inte uttala mig om dom som skrivit i den tråden.
Mitt stall är fullsatt.RF_Racing skrev:Du verkar inte heller ha alla getter hemma då du uppenbarligen inte förstog vad jag menade... Men menar du att det INTE var hans fel? Om någon kör i 80 på 90 väg för att de vet att de inte klarar av att köra i 90 och kör omkull pga isfläck (istället) så är det mer synd om dem än om den som kör i 120 på 90 väg på bakhjulet utan nån koll...
Känner du dig underlägsen då du hela tiden skriver personliga påhopp? Du verkar bli VÄLDIGT upprörd av ett simpelt samtal på internet...
RF_Racing skrev:Vet du vad EQ och IQ är? Vad har jag skrivit som är på "moppefucko" nivå?
Och som är ointelligent?
RF_Racing skrev:Klart att han förtjänade det...
...
Klart att det är rätt åt han!
Nitrogen skrev:Mitt stall är fullsatt.
Jo, det är hans eget fel. Men det rättfärdigar inte din taskiga attityd.
Vad jag menade med exemplet ovan är att det är riskfyllt att köra hoj, oavsett hur du kör. Skrattar du åt dom som kör av banan också?
En olycka kan hända den bästa och är inte synonymt med ofärdighet.
Chansen att jag skulle känna mig underlägsen dig är lika liten som din hjärna.
Jag är som sagt inte upprörd, utan road utav dina argument.
newstead skrev:EQ är ett mått på känslomässig intelligens och IQ är ett mått på förmågan att lösa logiska problem.
Följande t.ex kvalificerar gott och väl in i kategorin moppefuckokommentarer:
RF_Racing skrev:Du tar meningarna lite ur sina sammanhang... Menar du att det INTE är rätt åt han då han körde för fort på bakhjulet där det kunde finnas bilar parkerade?
Ja, om vi ska referera till susning så kan vi börja med:RF_Racing skrev:Getter har man inte i stall normalt sett...
Jag har inte haft någon attityd ang hans krash, jag bara fann den roande... Har alla andra fel likså som tyckte custom tråden var rolig? Ja jag skrattar åt dem som kör av banan... Där riskerar de inte andras liv på samma sätt heller. Klart det är riskfyllt att köra hoj... Men det är juh knappast mindre risk i att köra för fort på bakhjulet? Desutom som det finns risk att man krockar med nån / nått. Klart det kan hända även den bästa... Som jag nämde förut så har även JAG kört i... läs http://susning.nu/Moppefucko om påhoppen... Du stämmer in där bättre än jag!Men om vi, främst DU kunde sluta med påhoppen så vi kunde rikta in oss på att diskutera?
Nitrogen skrev:Ja, om vi ska referera till susning så kan vi börja med:
1. http://susning.nu/Stall
2. http://susning.nu/Attityd
3. Moppefucko:
a) Folk som skriver *kjam*, *smajl* eller vadsomhelst innanför * *.
Stämmer inte på någon av oss.
b) Folk som skryter med att de träffat nån känd kriminell i verkliga livet.
Inte det heller.
c) Folk som inte skriver ihop ord.
Stämmer bra på dig.
d) Folk som skriver stora och små bokstäver blandat, exempelvis "FeTt ja dRAr din RätTA med MIn NsR125!"
Icke.
e) Folk som stavar "köra" "tjöra".
Stämmer delvis in på dig, ja.
f) Folk som frågar "är R1 eller GSX-R 1000 en bra första hoj? Jag skall ta kort i september och funtar på den".
Nix
g) Folk som anser att "Din mamma!" är värsta tänkbara förolämpningen.
Ett svagt ja på dig där.
h) Folk som startar diskussioner för att direkt efter sitt andra inlägg gå över till "Amen du är juh dum i huvvet!" bara för att de inte kan argumentera (samma personer som bär kniv ute "Utifall någon hoppar på dom").
Stämmer delvis in på mig, men har ingenting med min argumentation att göra. Det är ren fakta... att du är dum i huvudet alltså.
i) Folk som sprider diverse myter om vad man gör för att mc-buren polis ska avbryta eventuell jakt på dem; t.ex. att slänga hjälmen, köra i närheten av dagis etc.
Stämmer förmodligen in på dig
Jag visste att du skulle inse dig besegrad förr eller senare.RF_Racing skrev:Haha... Ne nu vill jag inte diskutera mer med dig... Nu har du HELT tappat tråden, samt gått över till endast kränkningar och påhopp... God Natt Tjejen!
Och det där men "köra" och "tjöra" menar du ska stämma in på mig? Kolla över din egna stavning!
Men som sagt var... Du har tappat linan.
Allt jag har och säga står redan. Och om du har fler kränkningar på G så kan du pm´a mig om dem isåfall!
Nitrogen skrev:Jag visste att du skulle inse att du var besegrad förr eller senare.
Hoppas att jag slipper se dig mer på forumet.
Klart det är en tävling, på blodigt allvar.RF_Racing skrev:Men jösses... "besegrad"... Du är då för tragisk...
Detta är ingen tävling om du trodde det? Desutom hur kan du tro att det var DU som "besegrade" mig då du släppte tråden totalt och började kasta skit på mig? Jag vill nog påstå att du gjorde det i brist på vettiga argument... Jag får vara här lika mycket som du!
Nitrogen skrev:Klart det är en tävling, på blodigt allvar.
Jag vann!!!! Jag vann!!!! Jag vann!!!!

Som sagt... I rest my case!RF_Racing skrev:Puss o God Natt
![]()
Hoppas du kan sova ordentligt efter all adrenalin![]()
Nitrogen skrev:Som sagt... I rest my case!
Jag skyller på min förmåga att hysa medkänsla. Vad skyller fuckot på, långvarigt crackmissbruk?Rasorblade skrev:Säger jag GR så kanske denna tråd stängs!!
För nu har den ballat hur totalt! :kocko
Rasorblade skrev:Säger jag GR så kanske denna tråd stängs!!
För nu har den ballat hur totalt! :kocko
Du har knäckt och förnedrat dig själv så det räcker åt oss båda.RF_Racing skrev:"Utslängd, förnedrad..." // Björn Rosenström...
![]()
Knäckt.
Nitrogen skrev:Jag skyller på min förmåga att hysa medkänsla. Vad skyller fuckot på, långvarigt crackmissbruk?
Nitrogen skrev:Du har knäckt och förnedrat dig själv så det räcker åt oss båda.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |