En jäkligt snygg bil (ja du läste rätt).

Tveksamt om det räcker för en originalare men bilderna föreställer ju replikor.
Replikorna finns från flera olika företag i allt från ren byggsats som kräver enormt stora arbetsinsatser och kundskaper till nyckelfärdiga bilar.
Byggsatserna borde faktiskt kunna hamna inom de belopp som en vanlig dödlig hojåkare kostar på sig. Många kanske inte kan hålla på med både och men ändå...
Har tidigare sett lite priser på byggsatser till Cobra, baserat på dessa kan jag gissa mig till att en byggsats med massa tbh (mekanik med mer som hämtas från annat håll än byggsatstillverkaren) kan hamna på ett par hundra flagg eller så. Då har jag tagit i rätt ordentligt men man ska ju komma ihåg att det återstår __mycket__ jobb!

Världens absolut snyggaste och sexigaste bil genom tiderna och jag tror den kommer förbli överst på listan resten av bilarnas historia! Min absoluta drömbil och förhoppningsvis har man råd nån gång att äga den, men nackdelen är väl att man måste bli kriminell för att ha råd :(

Nicolas Cage (stava?) fick sin shelby GT500 efter inspelningen av "Gone In 60 seconds". Snacka om arbetsförmån :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...