Olof Eriksson skrev:Det var inte så jag menade. Alla snackar om att de gjort illa sig på nåt sätt när de kickat en storstånka, det var det jag syftade på![]()
jaa..
nej nej.. Alltså, dels så är det väl lite en fråga att vara bestämd. Jag har gjort mig illa (inte skadat alltså, utan svurit) av att kicka 2-takt 250 också.. Men det är ju när man gör det halvhjärtat och inte tänker sig för, då får man ju fan skylla sig själv.
Det jag ville ha en känsla av, var hur mkt, och hur hårt den sparkar tillbaka förutsatt att man fortfarande har foten på plats.. Skulle jag nu fucka mig så att det slår benet så fine... det gör inte mer än ont. Men om det smäller ordentligt så vet jag inte hur rycket smäller i knäleden..
Jag har ju som sagt aldrig tänkt på det, och har lite erfarenhet av dem.. De gånger man kört så är det ju provkörning och då har jag ju i regel satt mig påå en redan startad hoj osv..
Jag förstår om det låter som en sjuk fråga.. men jag tror att det är den värsta tänkbara vinkeln för belastning av knät just där, hellre en vurpa än ett backslag där..
Men Husa rockar ju (om de håller) och de är ju uppenbarligen vänstertrampade!