En idé ang. Roadracingforumet

abstruse skrev:
Exactamente! Don't fix what ain't broken! RR-forumet är i mitt tycke det bäst fungerande på hela sporthoj. Gustav är ju forumets i särklass bäste moderator. Han t o m modererar bättre än han kör hoj...

...vilket iofs inte säger så mycket... :rolleyes:

Nu åker du ut! :mad:

Jag tycker inte denna forumdel behöver delas upp och framförallt inte att folk ska utestängas pga att de saknar licens. Kan förstå tanken om en bankörningsdel men då borde det vara en helt egen del av forumet, som redan har vädligt många delar.

Att moderara är svårt och jag släpper en hel del tjafs/gnabb/spam men kan bli hårdare på det om så önskas.

Goodstuff skrev:
Att moderara är svårt och jag släpper en hel del tjafs/gnabb/spam men kan bli hårdare på det om så önskas.
Äh! Du sköter jobbet skitbra! Finns inga klagomål som jag vet. :tummenupp

Racingforumet är en äggkläckningsplats för RR-förare!
och att RR-folk o gatåkare blandas är därför mycket viktigt.
Dethär "bruset" som uppstår av blandningen är oxo trevligt.

Tror inte att folk störs av "dumma" frågor (finns inga dumma frågor)

Gubbsoff är en kompetent och bra moderator :fyllisar

Swedie skrev:
....Och det är just det här med att många uppfattar sig bättre än andra.....

Ursäkta att även en annan "outsider" lägger sig i, men är det inte just som ovan som det kan uppfattas om ni stänger tråden för icke-licensierade? Har själv aldrig varit ute på bana, men börjar utveckla ett intresse för RR, och här finns oerhört mycket nyttig information om både sporten, hojarna och förarna. Tråkigt om man inte fick deltaga i diskussionen utan licens.

Tror ni gör er en björntjänst om ni gör RR-forumet enbart till en klubb för inbördes beundran. Med all respekt så är ni redan ganska duktiga på att helt ignorera frågor och inlägg från folk som inte tillhör den innersta kretsen... :7peta

Kjelle skrev:
Ursäkta att även en annan "outsider" lägger sig i, men är det inte just som ovan som det kan uppfattas om ni stänger tråden för icke-licensierade? Har själv aldrig varit ute på bana, men börjar utveckla ett intresse för RR, och här finns oerhört mycket nyttig information om både sporten, hojarna och förarna. Tråkigt om man inte fick deltaga i diskussionen utan licens.

Tror ni gör er en björntjänst om ni gör RR-forumet enbart till en klubb för inbördes beundran. Med all respekt så är ni redan ganska duktiga på att helt ignorera frågor och inlägg från folk som inte tillhör den innersta kretsen... :7peta
Lugn i stormen, det blir inget av detta. En gång var det till och med någon som ville förbjuda ironi. :lol

Håller med om vad övriga redan skrivit, den här forumdelen funkar bra och det måste finnas utrymme för intresserade att ställa frågor. Att samma frågor dyker upp om o om igen är nog nåt som alla måste lära sig att leva med men en FAQ skulle nog minska det en del iaf.

*/ ?>
Back