en hyllning till Robban W

Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.



Karl Robert va de väl?.. :fakta
 
Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.

Kan jag få din autograf Robban :gnissla
 
Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.

Du glömde det viktigaste smeknamnet som egentligen innefattar hela din personlighet:

MUPP
 
Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.
:rofl :yoparty
 
Polly skrev:
Jag har inte alls svårt å visa mina känslor
:hördu :4skrika :6surkart :fatta! :finger :kulspruta

Ehhh? Har Robban en gång i tiden INTE besvarat dina känslor med samma värme som du önskade?

En del tjejer kan få för sig att man är bög eller dum i huvudet om man inte har känslor för dem...
 
Chribba skrev:
Ehhh? Har Robban en gång i tiden INTE besvarat dina känslor med samma värme som du önskade?

En del tjejer kan få för sig att man är bög eller dum i huvudet om man inte har känslor för dem...

:5sure
Nja, det var nog inte riktigt så det gick till..
 
Bikerbitch skrev:
Klart jag kan filma! Det är vad mediahookers är till för.
Vi ses i Sthlm till sommaren då? :yoparty

Varning! BB kan få en att säga jättekonstiga saker!! :eek: Jag är bara tacksam så länge hon inte lägger ut "min" film på sporthoj....
 
Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.


:rock

hmmm legenden som är större än spökåkaren här på SH har talat... :Bugar :D
 
Hurtig skrev:
:rock

hmmm legenden som är större än spökåkaren här på SH har talat... :Bugar :D


Ja shitbacon Robban är den coolaste jag nånsin träffat.
Jag slutar aldrig att förvånas o förundras av alla våghalsiga o snillrika upptåg som han drar igång.
 
Mrlind skrev:
Ja shitbacon Robban är den coolaste jag nånsin träffat.
Jag slutar aldrig att förvånas o förundras av alla våghalsiga o snillrika upptåg som han drar igång.

Öhh.. :va Du måste förväxla honom med nån annan.
 
Mrlind skrev:
Ja shitbacon Robban är den coolaste jag nånsin träffat.
Jag slutar aldrig att förvånas o förundras av alla våghalsiga o snillrika upptåg som han drar igång.

jag har juh aldrig träffat legenden, men man börjar fundera på om han finns... eller är som spökåkaren! :D
 
Hurtig skrev:
jag har juh aldrig träffat legenden, men man börjar fundera på om han finns... eller är som spökåkaren! :D

Jodå, han finns. Dyker upp lite här o där faktiskt. Man känner igen honom i och med att han har en takbox storlek mindre monterad på sin moppe dagtid... :)
 
Anneli skrev:
Jodå, han finns. Dyker upp lite här o där faktiskt. Man känner igen honom i och med att han har en takbox storlek mindre monterad på sin moppe dagtid... :)


hahaha... har inte hört uttrycket "takbox storlek mindre" förr om en sådan dära topbox eller vad de kallas.. :D


Edit: hmm blev 2 st svar...
 
Last edited:
Anneli skrev:
Jodå, han finns. Dyker upp lite här o där faktiskt. Man känner igen honom i och med att han har en takbox storlek mindre monterad på sin moppe dagtid... :)


hahaha... har inte hört uttrycket "takbox storlek mindre" förr om en sådan dära topbox eller vad de kallas.. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top