en hyllning till Robban W

Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.
Även många kommer att kalla honom den braiga.

Karl Robert va de väl?.. :fakta

Robban W skrev:
1977 tredje dagen i den första månaden sken ljuset från den starkaste stjärnan i norr på en kvinna som håller på sina raka armar en helt nyfödd bebis.
Bebisens namn är Robert Waldenmark men kommer på senare år få namn som den upplyste, den starke, den modige, den ärlige, den ståtlige.

Kan jag få din autograf Robban :gnissla

Robban W skrev:

Du glömde det viktigaste smeknamnet som egentligen innefattar hela din personlighet:

MUPP

Robban W skrev:
:rofl :yoparty

Polly skrev:
Jag har inte alls svårt å visa mina känslor
:hördu :4skrika :6surkart :fatta! :finger :kulspruta

Ehhh? Har Robban en gång i tiden INTE besvarat dina känslor med samma värme som du önskade?

En del tjejer kan få för sig att man är bög eller dum i huvudet om man inte har känslor för dem...

Chribba skrev:
Ehhh? Har Robban en gång i tiden INTE besvarat dina känslor med samma värme som du önskade?

En del tjejer kan få för sig att man är bög eller dum i huvudet om man inte har känslor för dem...

:5sure
Nja, det var nog inte riktigt så det gick till..

Bikerbitch skrev:
Klart jag kan filma! Det är vad mediahookers är till för.
Vi ses i Sthlm till sommaren då? :yoparty

Varning! BB kan få en att säga jättekonstiga saker!! :eek: Jag är bara tacksam så länge hon inte lägger ut "min" film på sporthoj....

Robban W skrev:

:rock

hmmm legenden som är större än spökåkaren här på SH har talat... :Bugar :D

Hurtig skrev:
:rock

hmmm legenden som är större än spökåkaren här på SH har talat... :Bugar :D

Ja shitbacon Robban är den coolaste jag nånsin träffat.
Jag slutar aldrig att förvånas o förundras av alla våghalsiga o snillrika upptåg som han drar igång.

Mrlind skrev:
Jag slutar aldrig att förvånas o förundras av alla våghalsiga o snillrika upptåg som han drar igång.

Öhh.. :va Du måste förväxla honom med nån annan.

Mrlind skrev:

jag har juh aldrig träffat legenden, men man börjar fundera på om han finns... eller är som spökåkaren! :D

Hurtig skrev:
jag har juh aldrig träffat legenden, men man börjar fundera på om han finns... eller är som spökåkaren! :D

Jodå, han finns. Dyker upp lite här o där faktiskt. Man känner igen honom i och med att han har en takbox storlek mindre monterad på sin moppe dagtid... :)

Anneli skrev:
Jodå, han finns. Dyker upp lite här o där faktiskt. Man känner igen honom i och med att han har en takbox storlek mindre monterad på sin moppe dagtid... :)

hahaha... har inte hört uttrycket "takbox storlek mindre" förr om en sådan dära topbox eller vad de kallas.. :D

Edit: hmm blev 2 st svar...

Last edited:
Anneli skrev:

hahaha... har inte hört uttrycket "takbox storlek mindre" förr om en sådan dära topbox eller vad de kallas.. :D

Nyheter
H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich