Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
Riktigt tråkigt att läsa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du bara visste hur rätt du har! Sitter själv i situationen att ha en depression hängandes och kunde inte beskrivit det bättre själv! Tanken har väl farit förbi om man borde fortsätta eller inte med "allt", men nu har jag istället sökt till högskolan (igen - men nu något helt annat än sist) och helt plötsligt känns det som att livet börjar vända så smått.Nienna skrev:Beklagar. Verkligen tragiskt.
Vill bara tillägga att det alltid finns bakomliggande orsaker till att människor mår dåligt, i synnerhet då de mår så dåligt att de tar sitt liv. Men för omvärlden kan /text text text/..
timm skrev:Om du bara visste hur rätt du har! Sitter själv i situationen att ha en depression hängandes och kunde inte beskrivit det bättre själv! Tanken har väl farit förbi om man borde fortsätta eller inte med "allt", men nu har jag istället sökt till högskolan (igen - men nu något helt annat än sist) och helt plötsligt känns det som att livet börjar vända så smått.
...Hemskt ledsen för dina polares skull, IronMike. Så tråkigt - och onödigt.![]()
timm skrev:Om du bara visste hur rätt du har! Sitter själv i situationen att ha en depression hängandes och kunde inte beskrivit det bättre själv! Tanken har väl farit förbi om man borde fortsätta eller inte med "allt", men nu har jag istället sökt till högskolan (igen - men nu något helt annat än sist) och helt plötsligt känns det som att livet börjar vända så smått.
...Hemskt ledsen för dina polares skull, IronMike. Så tråkigt - och onödigt.![]()
Nienna skrev:Beklagar. Verkligen tragiskt.
Vill bara tillägga att det alltid finns bakomliggande orsaker till att människor mår dåligt, i synnerhet då de mår så dåligt att de tar sitt liv. Men för omvärlden kan det mycket väl te sig som att personen i fråga "har allt" eller "inte har några bekymmer".
Emmi skrev:Det beror väl på vad man menar med bakomliggande orsaker. Nu vet jag inte hur du menade, så ta inte det här personligt emot dig. Ofta så är det fysiska obalanser i hjärnan och signalämnena som orsakar depression.
Jag hatar att höra när folk säger "du kan inte må dåligt utan att det har hänt nåt, det måste bero på nåt, du måste veta varför du är ledsen". Det är fullkomlig bullshit eftersom flertalet deprimerade inte vet varför de mår dåligt.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |