En hoj-kompis har avlidit

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Min vän Miro som tillika är medlem i sydskånes mc har förlorat sin sambo. Lotta förolyckades i östra hamnen i Malmö i förrgår då hon kolliderade med en stillastående godsvagn. Fan va orättvist livet kan vara ibland. Jag kände henne rätt väl och kan bara säga att hon var otrligt trevlig och levnadsglad.Hon hade precis köpt sig sin första hoj,en ER500. Livet är skörare än man tror. Va rädd om er
Lotta...R.I.P

/Din vän Von vettet :(

Von Vettet skrev:
Min vän Miro som tillika är medlem i sydskånes mc har förlorat sin sambo. Lotta förolyckades i östra hamnen i Malmö i förrgår då hon kolliderade med en stillastående godsvagn. Fan va orättvist livet kan vara ibland. Jag kände henne rätt väl och kan bara säga att hon var otrligt trevlig och levnadsglad.Hon hade precis köpt sig sin första hoj,en ER500. Livet är skörare än man tror. Va rädd om er
Lotta...R.I.P

Det är tragiskt :( :( . Jag citerar en arbetskollega till mig:

"Om jag någon gång möter Han där uppe skall jag hyvla fotknölarna av honom för att han är så orättvis".

Last edited:
*ryser* Hörde om olyckan på radion... Mina tankar är med er! :(

Mycket hemskt det som hänt... Träffat Miro några gånger och även hans tös någon gång... Tragiskt, beklagligt... :(

Har träffat miro och hans tös en gång och mina tankar går ut till dom.
Beklagar.

Von Vettet skrev:
Lotta...R.I.P

/Din vän Von vettet :(

tråkigt att läsa om det,men vad hade hänt??har inte läst nåt om det.

mina tankar går till Miro samt Lottas anhöriga

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...