En hojåkare till i HBG

Björn A

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
såld
Låter spännande, fast för mig som bara har en sur hammare och ikeanyckel hemma så blir det nog lite värre =D. Fick hjälp på Påarps Mc igår med nytt däck, borttagning av ruta och ett par nya speglar. Kanon ställe det där.
 

Björn A

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
såld
Här kommer en skaplig Bump. Hus och familjeplaner gjorde att hojåkandet tog slut lika snabbt som det började. Närmar mig 33 år nu och har en liten dotter som snart fyller 1. Efter snart 3 år utan hoj har jag äntligen köpt mig en Speed triple. Ser ni en nybörjare i svart jacka på en grön triple som vinkar så är det jag.
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Här kommer en skaplig Bump. Hus och familjeplaner gjorde att hojåkandet tog slut lika snabbt som det började. Närmar mig 33 år nu och har en liten dotter som snart fyller 1. Efter snart 3 år utan hoj har jag äntligen köpt mig en Speed triple. Ser ni en nybörjare i svart jacka på en grön triple som vinkar så är det jag.

välkommen tillbaka :tummenupp
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Här kommer en skaplig Bump. Hus och familjeplaner gjorde att hojåkandet tog slut lika snabbt som det började. Närmar mig 33 år nu och har en liten dotter som snart fyller 1. Efter snart 3 år utan hoj har jag äntligen köpt mig en Speed triple. Ser ni en nybörjare i svart jacka på en grön triple som vinkar så är det jag.

Det håller jag med om!
Ja men varför sluta?! En dotter på 1 hemma o 3 hojar i garaget :rolleyes:
(Ok en skall absolut bort o det blir inte så mycket körning som innan, men dock :) )

Jag kan ev. köra en sväng kvällstid då samboan kommit hem o ser till tösen.
(Då får du ge dig ut i riktning mot Klippan, så tar vi det därifrån sedan) :tummenupp
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top