En hojåkare till i HBG

Låter spännande, fast för mig som bara har en sur hammare och ikeanyckel hemma så blir det nog lite värre =D. Fick hjälp på Påarps Mc igår med nytt däck, borttagning av ruta och ett par nya speglar. Kanon ställe det där.

Här kommer en skaplig Bump. Hus och familjeplaner gjorde att hojåkandet tog slut lika snabbt som det började. Närmar mig 33 år nu och har en liten dotter som snart fyller 1. Efter snart 3 år utan hoj har jag äntligen köpt mig en Speed triple. Ser ni en nybörjare i svart jacka på en grön triple som vinkar så är det jag.

Här kommer en skaplig Bump. Hus och familjeplaner gjorde att hojåkandet tog slut lika snabbt som det började. Närmar mig 33 år nu och har en liten dotter som snart fyller 1. Efter snart 3 år utan hoj har jag äntligen köpt mig en Speed triple. Ser ni en nybörjare i svart jacka på en grön triple som vinkar så är det jag.

välkommen tillbaka :tummenupp

Det håller jag med om!
Ja men varför sluta?! En dotter på 1 hemma o 3 hojar i garaget :rolleyes:
(Ok en skall absolut bort o det blir inte så mycket körning som innan, men dock :) )

Jag kan ev. köra en sväng kvällstid då samboan kommit hem o ser till tösen.
(Då får du ge dig ut i riktning mot Klippan, så tar vi det därifrån sedan) :tummenupp

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär