Henken
Guest
Idag hade jag verkligen tur i oturen!
Växellådan fick för sig att gå sönder idag, cirka 8km från mitt hem. (Runt knuten
) och jag var ute & körde själv. Började putta med glatt humör, nu får jag ju en chans & skruva i den! På vägen stannade 3 bilar & frågade om de kunde hjäpa till på nåt sätt, en av dom åkte tillomed hemtill sin farsa & kollade om han hade ett släp hemma, det hade han tyvärr inte men bara saken att göra det för en okänd tycker jag var snällt.
Hursomhelst, jag har vid detta laget kommit kanske en km och är rätt svettig & börjar fundera på att lämna hojjen i diket & ringa taxi. Då dyker en kille på en transalp (tror jag den heter?) upp & stannar mig. Frågar om jag behöver nån hjälp & det hela slutar med att han åker bredvid mig med en fot på min skjutspinne & puttar på. Måste ha sett väldigt skumt ut men han sparade mig åtskillig tid & svett. Var säkert 4-5 km!
Om du läser detta så än en gång, tack så hemskt mycket!

Växellådan fick för sig att gå sönder idag, cirka 8km från mitt hem. (Runt knuten
Hursomhelst, jag har vid detta laget kommit kanske en km och är rätt svettig & börjar fundera på att lämna hojjen i diket & ringa taxi. Då dyker en kille på en transalp (tror jag den heter?) upp & stannar mig. Frågar om jag behöver nån hjälp & det hela slutar med att han åker bredvid mig med en fot på min skjutspinne & puttar på. Måste ha sett väldigt skumt ut men han sparade mig åtskillig tid & svett. Var säkert 4-5 km!
Om du läser detta så än en gång, tack så hemskt mycket!