http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,67206249_852__,00.html
Undrar om alla sitter på sporthoj.com.

Undrar om alla sitter på sporthoj.com.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)War-psycho skrev:Låter bra det... blir det mer åt oss som fortfarande kan.![]()
(Så länge det nu varar...)

2fast4hjo skrev:2041631Sanslöst dåligt att skriva/informera så lite. Många orsaker bakom detta.
För er som vill veta mer http://www.potenslinjen.se/default____235.aspx
Edit Kortfakta:
"Impotens orsakas i 8 fall av 10 av bakomliggande sjukdom som t ex hjärt-/kärlsjukdom, diabetes, multipel skleros och ryggmärgsskada. 90 procent av de som söker kan också bli hjälpta."
Åldersdiskriminerar du?morlock skrev:2041688Det finns 1,6miljoner ålderspensionärer i det här landet... vet inte hur stor andel män men man kan tänka sig att en stor del av dem har problem med veken...

Nu börjar det ta sig :cornettan skrev:2043231Ålderdiskriminerare!!!!!!
Moralpredikning!!!!!
Stortryne skrev:2044093Nu börjar det ta sig :corn
popcorn är inte bra för impotensen så dem tar jag2fast4hjo skrev:2044182popcorn är inte bra för impotensen så dem tar jag
Boris JR skrev:2044348Sålänge de inte är skadliga för potensen gör det väl inget......
Din dubbelnegligation förutsätter att man redan är impotent vilket Stortryne förhoppningsvis inte är, dessutom är det tveksamt om något som är "icke bra för impotensen" verkligen är skadligt eller snarare eftersträvnandsvärt......
//S.Pråkpolisen
Boris JR skrev:2044348Sålänge de inte är skadliga för potensen gör det väl inget......
Din dubbelnegligation förutsätter att man redan är impotent vilket Stortryne förhoppningsvis inte är, dessutom är det tveksamt om något som är "icke bra för impotensen" verkligen är skadligt eller snarare eftersträvnandsvärt......
//S.Pråkpolisen

Stortryne skrev:2045771Hmm... Varför hoppas DU att jag inte är impotent?
Det är väl inte du som är.... Näe...

Skönt... Jag blev lite orolig att det skulle bli offentligt.Boris JR skrev:2045850Nä jag är inte jag lovar......
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |