Mingves
Old Fart
- Gick med
- 2 Mar 2005
- Hoj
- Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Sitter nu här i Cannes. Här snackar vi staden med vackra människor, bilar och båtar. Jag har nog aldrig sett så många superyachts och supersportbilar typ Lambo och ferrari i hela mitt liv. De står i varje korsning
Igår var jag i monaco och tittade på en båt, en liten Baja 47fotare med 2x400hk, toppfart 40knop. Var ute och tog en sväng, det gick fint trots dyningar. Den hade ytskärande propellrar från arnesson som var grymt sprut från, fick bara en bild i halvfart
Trodde jag fick en i full fart men då jammade kameran
Innan vi var i monaco så kolla vi på en Cranchi 41fotare i Antibes, den tog vi en sväng med oxå. Och jag fick köra
Alltid kul att köra båtar för 5mille...
Nu idag skall jag till Marseille och kolla på en annan båt.
///Mats
Igår var jag i monaco och tittade på en båt, en liten Baja 47fotare med 2x400hk, toppfart 40knop. Var ute och tog en sväng, det gick fint trots dyningar. Den hade ytskärande propellrar från arnesson som var grymt sprut från, fick bara en bild i halvfart
Innan vi var i monaco så kolla vi på en Cranchi 41fotare i Antibes, den tog vi en sväng med oxå. Och jag fick köra
Alltid kul att köra båtar för 5mille...Nu idag skall jag till Marseille och kolla på en annan båt.
///Mats
Isf vill jag ta över ditt jobb!!