En grym chans missa den inte

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Vi söker någon med fräsig hojj som vill ställa upp och få sin hojj plåtad i professionell studio med en mycket vacker modell.

För att detta ska fungera bör den vara ren, gå att snygga till så den verkligen skiner, bör vara custom bygge alt, extremt ball och ovanlig, även HD, riktiga racehojjar och annat även av intresse.

Ni kan skicka förslag på anders.j@mac.com så kontaktar jag er så gott jag
kan.

Det gäller en hel dag från ca 10 – 18 och vi befinner oss under dagen i Nyköping.

Övriga frågor kan mailas på adressen ovan.

Tack.
Anders Johansson

fel stad,. kanske man har fel hoj oså :rolleyes:

Nyköping??

här bor ju jag :tomten och hojen glänser ju rätt ordentligt faktiskt :tungan. har du lust att Pm:a lite mer info?

Jag ser mig själv som Sporthojs topp 3 poser, ge mig ett datum så ska jag försöka planera in det om nu min vanliga hoj duger :tummenupp.

EDIT: Med tanke på att jag nu ser att du har en K6:a så antar jag att den duger minst lika gott som min hoj :gnissla.

Last edited:
ta ett kort på min 125:a med en ljuddämpare lika tjock som myningen på en ketchup flaska? :lol :4skrika :tungan

Jag hade kunnat tänka mig vara den mycket vackra fotomodellen som får stå brevid hojen. Men det är tyvärr för långt bort..

Men pm:a om vad ni betalar så kanske vi kan lösa något?

//Mölndalgigolo

BadToy skrev:
2300415 Vi söker någon med fräsig hojj som vill ställa upp och få sin hojj plåtad i professionell studio med en mycket vacker modell.

jag hoppas att modellen är en tjej :tuttar .. vill inte ha nån pojke i string och läderkeps som krälar på hojjen :näsblod

;)

Last edited:
JiMpA skrev:
2301300 jag hoppas att modellen är en tjej :tuttar .. vill inte ha nån pojke i string och läderkeps som krälar på hojjen :näsblod

;)

Fick jag dig att tänka till?
Tänk er en hårig turk i string :slicka

Nu ska vi sluta spamma sönder tråden tycker jag :rodnar

Rash skrev:
2301350 Fick jag dig att tänka till?
Tänk er en hårig turk i string :slicka

Nu ska vi sluta spamma sönder tråden tycker jag :rodnar

haha tyst på dig nu :gnissla

Ja förlåt badtoy, inget mer spam nu =) Men jag e gärna på! skicka iväg ett Pm eller mail till mig som sagt med lite info om tid etc... om min nyputsade R1 duger dvs :brinnerup

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg