En gröning

Kawatjej skrev:
Tusen tack allihop för ert varma välkomnande och för alla lyckoönskningar ang mitt körkort!! Känns jättebra faktiskt!

Ha det så bra!

Kram!
lycka till med kortet.......see you :tummenupp
 
Kawatjej skrev:
Hallå allihop!

Nu har även mina stigar korsat denna sida och jag var ju bara tvungen att skriva in mig som medlem. Ska bli både skoj och intressant att läsa alla inlägg här.

Annars håller jag på att övningsköra för fullt. Önskar dock att jag hade möjlighet att övningsköra mer än vad jag gör, men eftersom man är beroende av en handledare, som inte alltid kan, så blir det som det blir. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt, men det där vet nog de flesta om här inne?!

Nåväl... ville mest bara önska alla en bra och härlig dag samt hålla tummarna för att vädret håller i sig nu ett tag framöver.

Ha det! :tummenupp
det går nog bra, och i så fall grattis! :tummenupp
 
Återigen, tack allihop för alla lyckönskningar!! Har bara en liten fråga.... Är det någon här inne som har tips på hur man kan ragga upp en vettig och bra handledare?!?
 
Kawatjej skrev:
Återigen, tack allihop för alla lyckönskningar!! Har bara en liten fråga.... Är det någon här inne som har tips på hur man kan ragga upp en vettig och bra handledare?!?
Yepp!!
Kolla dina andra tråd!
Sen vill jag passa på att hälsa välkommen till dårhuset!
Malmötöser på hoj är speciellt välkomna!

Titta in här med jämna mellanrum så blir detta mycket kuligare!
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=11
Glöm inte heller vännerna i norr, R o H! Fast dom kan inget om fotboll....
 
Tjenare! Kul med en tjej till här på nätet och snart på egna hjul i vinden! :hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top