En fråga till alla mc-intresserade grabbar!

Annnna

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
Vill ha en KTM Supermotard!!!
Skulle ni bli glada om er flickvän hittade på en överraskning och bjöd er på en weekend med hotell och biljetter till Bike Week? Eller skulle ni tacka nej? :va
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
Annnna skrev:
2342608 Skulle ni bli glada om er flickvän hittade på en överraskning och bjöd er på en weekend med hotell och biljetter till Bike Week? Eller skulle ni tacka nej? :va


Inte skulle man tacka nej till en sån sak!!! fast, lite dåligt samvete skulle jag nog få, vet inte om ja förtjänar något sånt, men å andra sidan är det ju bara att bjuda igen nån annan gång. :)

så självklart skulle jag bli glad!! :tummenupp
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Fråga 1: Blev han sur?

Fråga 2: Är det inte lite sent?
 

Annnna

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
Vill ha en KTM Supermotard!!!
HanneZ skrev:
2342627 Jag skulle sagt:
Vem FAN har du knullat?


:rofl

He he! Ibland är jag helt enkelt bara snäll, utan förbehåll eller baktankar. :)

sirmagnus skrev:
2342634 Vill du har nytt Kök eller en långresa med Tjejerna...
för det måste ligga en gravad hund någonstans? :va


Nytt kök... Fy f-n vad tråkigt. :D
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Jag hade blivit glad, möjligtvis fått lite skuldkänslor. Bjuder du på en överraskning på hotellet så uppskattar han även det ;).
 

Fenix

Medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
08', Triumph, Daytona 675
Annnna skrev:
2342635 He he! Ibland är jag helt enkelt bara snäll, utan förbehåll eller baktankar. :)

Finns inte, alla kvinnor ackumulerar gärningar för att sedan inmäta dom när det är dags för nytt kök, ny bil, större vinterstuga, jacuzzi e.dyl. :7peta

Men om du lägger upp det så att du säger till honom att han har gjort så mycket för er och att du känner att det är din tur, så lär det falla i god jord.

/Fenix
 

Annnna

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
Vill ha en KTM Supermotard!!!
Fenix skrev:
2342797 Finns inte, alla kvinnor ackumulerar gärningar för att sedan inmäta dom när det är dags för nytt kök, ny bil, större vinterstuga, jacuzzi e.dyl. :7peta

Men om du lägger upp det så att du säger till honom att han har gjort så mycket för er och att du känner att det är din tur, så lär det falla i god jord.

/Fenix

Om jag behöver nåt nytt, då köper jag det, med egna pengar. Svårare än så är det inte.
Vad är det för tjejer ni har haft egentligen grabbar?? Börjar låta lite tragiskt. Är ni verkligen så godtrogna?? :lol
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Annnna skrev:
2342608 Skulle ni bli glada om er flickvän hittade på en överraskning och bjöd er på en weekend med hotell och biljetter till Bike Week? Eller skulle ni tacka nej? :va

Är iof nyvaken, men har inte Bike Week varit?:confused: Men du kanske är ute i god tid tills nästa år. :hihi
 

Morgue

Den är liten men luktar som en stor...
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Björklinge... ja, jag vet.
Hoj
Kawasaki tengai 650 bruksare och en SV1000 som väntar på inspiration...
HanneZ skrev:
2342627 Jag skulle sagt:
Vem FAN har du knullat?


:rofl

Hahahaha!!!

Har man varit tillsammans länge glömmer man lätt att göra sånna här saker för varandra, har man dessutom barn har man inte ens tid för det. Följdaktligen blir det precis denna reaktionen. Tog förresten en jämställdhetsdebatt under semestern. Vi firade 5-årig bröllopsdag och några veckor innan föreslog jag att i jämställdhetens tecken hon skulle överaska mig istället för tvärtom (eftersom hon brukar vara snabb att påpeka könsorättvisor själv). Blev en hel del tandagnissel och hon föreslog tillslut att vi skulle låta bli att köpa något överhuvudtaget, men det struntade jag naturligtvis i och köpte ett fint guldsmycke med en (liiiten) diamant i. Hon köpte inget eftersom vi hade ju kommit överens om det... hihi. Bästa presenten jag kunde få, emotionellt utpressningsmaterial som räcker i flera månader... Ikväll tar jag hojen till polarn i Norrtälje och festar lite så får hon passa dotra själv här hemma i Uppsala. Hon kunde ju inte gärna säga nej...
 

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Ort
Västerås
Hoj
R1
Morgue skrev:
2343545 Hahahaha!!!

Bästa presenten jag kunde få, emotionellt utpressningsmaterial som räcker i flera månader... Ikväll tar jag hojen till polarn i Norrtälje och festar lite så får hon passa dotra själv här hemma i Uppsala. Hon kunde ju inte gärna säga nej...

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Morgue skrev:
2343545 Hahahaha!!!

Har man varit tillsammans länge glömmer man lätt att göra sånna här saker för varandra, har man dessutom barn har man inte ens tid för det. Följdaktligen blir det precis denna reaktionen. Tog förresten en jämställdhetsdebatt under semestern. Vi firade 5-årig bröllopsdag och några veckor innan föreslog jag att i jämställdhetens tecken hon skulle överaska mig istället för tvärtom (eftersom hon brukar vara snabb att påpeka könsorättvisor själv). Blev en hel del tandagnissel och hon föreslog tillslut att vi skulle låta bli att köpa något överhuvudtaget, men det struntade jag naturligtvis i och köpte ett fint guldsmycke med en (liiiten) diamant i. Hon köpte inget eftersom vi hade ju kommit överens om det... hihi. Bästa presenten jag kunde få, emotionellt utpressningsmaterial som räcker i flera månader... Ikväll tar jag hojen till polarn i Norrtälje och festar lite så får hon passa dotra själv här hemma i Uppsala. Hon kunde ju inte gärna säga nej...

Så ska en slipsten dras. :Bugar
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Vad många som får skuldkänslor :confused:
Jag älskar att ge bort saker och göra grejer för folk jag tycker om (utan baktankar) ju större o mer genomtänkt desto bättre. Ta emot och var glada att det finns någon som vill göra något speciellt för en istället.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Annnna skrev:
2342608 Skulle ni bli glada om er flickvän hittade på en överraskning och bjöd er på en weekend med hotell och biljetter till Bike Week? Eller skulle ni tacka nej? :va

Jag skulle bli fantastiskt glad, men sporthoj.com har lärt mig en förvånande, VIKTIG sak - Merparten av sveriges sporthojs-knuttar är INTE intresserade av att titta på roadracing.

Det är ännu idag en gåta för mig hur det kan hänga ihop men så är det... Så luska om killen tycker det är roligt eller inte först.

En present från tjejen är en present från tjejen. Tar man det för något mer så gör man sig ju lika dum som de dummaste tjejerna :)
 
Nyheter
Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

Top