En fråga om min hoj *bild*

who_carres

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Bandit 600 ombyggd till streetfihter
Det är så att jag köpte en suzuki bandit 600 96:a i sommras som jag har haft mycket (väldigt mycket) skoj med..

Men den ska besiktas i april och jag undrar om man får bygga om dom till street fighter och gå igenon besiktning utan problem?

Den var det när ja köpte den, men tänkte inte på det då.

Ingen som har tips på snygga backspeglar?
Dom som satt på blev stulna samma dag så ja köpte bara några för 150kr som ja hade i norge.

Hur är det med slipon, bör jag sätta på orginal eller går den igenom med den på? Vet ej va den heter har bara bild. (Är inte hemma så kan inte kolla)

Ser ni något som gör att den inte skulle gå igenom besiktning?

Tacksam för svar så kanske man hinner fixa det innan sommaren=)

Bifogat

• mc1.jpg
    mc1.jpg
    108.8 KB · Visningar: 250
  • mc2.jpg
    mc2.jpg
    124.8 KB · Visningar: 281
Ljuddämparen heter ART iallafall :) :tummenupp

sliponet går nog igenom, framlyktan ser ut att vara typ en UFO, de är inte godkända såvitt jag vet så de kan bli lite kinkigt.
Skylten ser ut att va miniskylt samt lite felaktig vinkel på, bakblinkersen ser ut att sitta lite för tätt ihop.

De e väl vad jag ser på en höft sådär..

sliponet går nog igenom, framlyktan ser ut att vara typ en UFO, de är inte godkända såvitt jag vet så de kan bli lite kinkigt.
Skylten ser ut att va miniskylt samt lite felaktig vinkel på, bakblinkersen ser ut att sitta lite för tätt ihop.

vad är det för typ av framlampa vore bra att se framifrån..för till skillnad mot vad andreas säger så är inte alla ufo inte godkända.. dom tillverkar även e-märkta saker..
och det är ju inte säkert attdet är en framlampatillverkad av ufo-plast en gång.

Vinkeln på skylten ger väl besiktningen blanka fan i ändå?

Under vilken sten kröp du fram från igår...

Ibland kan man börja fundera, men det jag menar är väl att besiktningen inte är petnoga på att den ska vara inom en viss vinkel? Ok om den nästan står horisontellt men om den lutar som på hans bild borde väl inte vara några problem.. enligt mig.

Ibland kan man börja fundera, men det jag menar är väl att besiktningen inte är petnoga på att den ska vara inom en viss vinkel? Ok om den nästan står horisontellt men om den lutar som på hans bild borde väl inte vara några problem.. enligt mig.

Ja med den formuleringen är jag benägen att hålla med dig.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra