En fråga om A-begränsad

Im-2-fast-4-u

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Suzuki GSX-R
Tjena undrar en sak.. ifall man A kort begränsat så menas att man för köra hojjar som är 25kw? eller hur? men finns de nån begränsning på cc? eller ere ba säga att att man har en R1a som har "25kw" eller hur ligger de till? Förklara

Im-2-fast-4-u skrev:
Tjena undrar en sak.. ifall man A kort begränsat så menas att man för köra hojjar som är 25kw? eller hur? men finns de nån begränsning på cc? eller ere ba säga att att man har en R1a som har "25kw" eller hur ligger de till? Förklara

måste vara reggad som 25kw.. spelar ingen roll om det är en r1 eller hayabusa..

Last edited:
Im-2-fast-4-u skrev:

Beror på vikten på hojjen också, finns nåt vikt/effekt förhållande som jag inte kommer ihåg exakt men har för mig att cyklar under 160-170kg inte ens får ha 25kw. Men det funkar alltså kanon att köra en R1 på 25kw som mellanklass hoj.

Performance skrev:
Beror på vikten på hojjen också, finns nåt vikt/effekt förhållande som jag inte kommer ihåg exakt men har för mig att cyklar under 160-170kg inte ens får ha 25kw. Men det funkar alltså kanon att köra en R1 på 25kw som mellanklass hoj.

om jag inte minns fel är det max 25 kw och inte mer än 0.16 kw/kg---

Im-2-fast-4-u skrev:
den får inte vara på mer än 25kw (35hk) men cc spelar ingen roll

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back