En flytt!

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
Nada at the moment
Ja...kära mc bröder. Nu har jag faktiskt flyttat till gbg. Hoppas studera här i höst och blev erbjuden att flytta in med en kamrat i en trevlig 3:a. Kunde inte tacka nej med tanke på hur svårt det är att få lägenhet här i denna staden. Kommer dock säkert vara en del nere i skåne framåt våren och sommaren så det e inte omöjligt att jag dyker upp på någon tt.
Men att köra mc i gbg lär vara en upplevelse det med:) Måste bara komma på vart man ska ställa hojen hehe. Vi ses grabbar!!

Grattis.
Har du inte låst enskilt garage eller möjlighet att ställa hojen i lägenheten så låt den stå hemma.

Joshi skrev:
Ja...kära mc bröder. Nu har jag faktiskt flyttat till gbg. Hoppas studera här i höst och blev erbjuden att flytta in med en kamrat i en trevlig 3:a. Kunde inte tacka nej med tanke på hur svårt det är att få lägenhet här i denna staden. Kommer dock säkert vara en del nere i skåne framåt våren och sommaren så det e inte omöjligt att jag dyker upp på någon tt.
Men att köra mc i gbg lär vara en upplevelse det med:) Måste bara komma på vart man ska ställa hojen hehe. Vi ses grabbar!!

Man bli ju änna lite avundsjuk. :Bugar Ha dé så gött där uppe i Götet. :tummenupp :Bugar

jepp...jag ska fixa ett "säkert" ställe att ha den på..ska köpa ett yber alarm till den också...vill verkligen inte att folk ska talla på min fina engelska hoj :fatta!
Men jag hoppas det löser sig. Skoj kommer det nog bli i vilket fall som helst.
men som sagt..vi ses säkert igen. Jag måste ju få köra ifrån dig igen Glenning.'
:7peta :D

Joshi skrev:
jepp...jag ska fixa ett "säkert" ställe att ha den på..ska köpa ett yber alarm till den också...vill verkligen inte att folk ska talla på min fina engelska hoj :fatta!
Men jag hoppas det löser sig. Skoj kommer det nog bli i vilket fall som helst.
men som sagt..vi ses säkert igen. Jag måste ju få köra ifrån dig igen Glenning.'
:7peta :D

Nu när jag har köpt en moppe istället för Fettokissen kommer du att få problem med att köra ifrån mig. :fakta :banana

mclinda skrev:
du får ha det så gött!!!!
Svikare !!!
Önskar dig inte lycka alls där uppe !!!
En mindre att åka med här på bjäre... Inget skoj alls..

Nää.. Skojar med dig killen... All lycka önskas..
Du lär väl komma ner när växel lådan kraschar :hihi
Busa nu med WCX :)

Ha det gött joshi!
Då blir det inga fler arbetspass tillsammans?!
Vi ses på vägarna!!! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back