En flummig cykelflim :)

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Ort
på havet
Hoj
K7
Förra hösten gjorde jag och två till en cykelfilm :D
Vi är absolut inga proffs på cykel men vi föröskte iaf :gnissla :D
Det är min första film som jag har redigerat och vill gärna höra lite kritik och gärna lite tips på hur man kan göra istället.
Tack cayle för lånat utrymme :)

Filmen finns här
 
Last edited:
Länk

Först funkar länken, men när man peovade igen så var den död... Försökte med HLR, men vi förlorade länken som dödförklarades 040402 10:50. Saknad av många...
 
luka skrev:
Först funkar länken, men när man peovade igen så var den död... Försökte med HLR, men vi förlorade länken som dödförklarades 040402 10:50. Saknad av många...

Och som genom ett under så återuplevede han och insåg att han var begraven levande! AHHH!!!! :)
 
luka skrev:
Och som genom ett under så återuplevede han och insåg att han var begraven levande! AHHH!!!! :)

va bra :) täntke percis skriva att man ska högerklicka och "spara mål som" då ska det funka : :) Men bra att du löste det :tummenupp
 
kolla på filmen. hehe, bra åka, men fan va liten filmruta det var. maxade för fullt men då blev det bara pixligt
 
MikkE skrev:
kolla på filmen. hehe, bra åka, men fan va liten filmruta det var. maxade för fullt men då blev det bara pixligt

mm, visste att någon skulle märka det :huvet :tungan
det var så här, vi är inte så kunniga med att få in film till datan osså vidare så vi kom på den smarta lösnigen att vi spelar upp det vi har spelat in på TV:n osså filmar vi med webcamean på TV:n och på så sätt får in det i datan :tungan

//nomo
 
nomolas skrev:
mm, visste att någon skulle märka det :huvet :tungan
det var så här, vi är inte så kunniga med att få in film till datan osså vidare så vi kom på den smarta lösnigen att vi spelar upp det vi har spelat in på TV:n osså filmar vi med webcamean på TV:n och på så sätt får in det i datan :tungan

//nomo

haha allt går ju att fixa på nåt sett ;)

Edit: så där långt kan inte jag cykla på bakhjulet :(
 
Last edited:
nomolas skrev:
mm, visste att någon skulle märka det :huvet :tungan
det var så här, vi är inte så kunniga med att få in film till datan osså vidare så vi kom på den smarta lösnigen att vi spelar upp det vi har spelat in på TV:n osså filmar vi med webcamean på TV:n och på så sätt får in det i datan :tungan

//nomo
Det finns väl video-in på digitalkameran?
Koppla direkt från tv'n i så fall så blir det bättre kvalisort.
 
nomolas skrev:
Förra hösten gjorde jag och två till en cykelfilm :D
Vi är absolut inga proffs på cykel men vi föröskte iaf :gnissla :D
Det är min första film som jag har redigerat och vill gärna höra lite kritik och gärna lite tips på hur man kan göra istället.
Tack cayle för lånat utrymme :)

Filmen finns här



ja tycker filmen e skit bra..... kanske för att ja va med i den :D hehe... kanske kommer lite mc filmer till sommaren oxå :hihi
 
MaZe skrev:
ja tycker filmen e skit bra..... kanske för att ja va med i den :D hehe... kanske kommer lite mc filmer till sommaren oxå :hihi
Får inte igång den.... vette fan varför
ska testa divx fixa den

Edit: Det e ingen AVI-fil säger programmet. Men den heter avi på min dator. Har testat döpa om den till mpg...
 
yonsson skrev:
Får inte igång den.... vette fan varför
ska testa divx fixa den

Edit: Det e ingen AVI-fil säger programmet. Men den heter avi på min dator. Har testat döpa om den till mpg...

Har du Windows XP? Kör du med Windows Media Player 9 series? det kör jag med och funkar bra för mig. Du kan få den uppdateringen av mig om du inte har den.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top