Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
luka skrev:Först funkar länken, men när man peovade igen så var den död... Försökte med HLR, men vi förlorade länken som dödförklarades 040402 10:50. Saknad av många...
luka skrev:Och som genom ett under så återuplevede han och insåg att han var begraven levande! AHHH!!!!![]()
MikkE skrev:kolla på filmen. hehe, bra åka, men fan va liten filmruta det var. maxade för fullt men då blev det bara pixligt
nomolas skrev:mm, visste att någon skulle märka det![]()
![]()
det var så här, vi är inte så kunniga med att få in film till datan osså vidare så vi kom på den smarta lösnigen att vi spelar upp det vi har spelat in på TV:n osså filmar vi med webcamean på TV:n och på så sätt får in det i datan![]()
//nomo
Det finns väl video-in på digitalkameran?nomolas skrev:mm, visste att någon skulle märka det![]()
![]()
det var så här, vi är inte så kunniga med att få in film till datan osså vidare så vi kom på den smarta lösnigen att vi spelar upp det vi har spelat in på TV:n osså filmar vi med webcamean på TV:n och på så sätt får in det i datan![]()
//nomo
yonsson skrev:Shit va stor den var. har laddat 65 meg nu

nomolas skrev:Förra hösten gjorde jag och två till en cykelfilm![]()
Vi är absolut inga proffs på cykel men vi föröskte iaf![]()
![]()
Det är min första film som jag har redigerat och vill gärna höra lite kritik och gärna lite tips på hur man kan göra istället.
Tack cayle för lånat utrymme
Filmen finns här

Får inte igång den.... vette fan varförMaZe skrev:ja tycker filmen e skit bra..... kanske för att ja va med i denhehe... kanske kommer lite mc filmer till sommaren oxå
![]()
yonsson skrev:Får inte igång den.... vette fan varför
ska testa divx fixa den
Edit: Det e ingen AVI-fil säger programmet. Men den heter avi på min dator. Har testat döpa om den till mpg...
"d e den senaste"..nomolas skrev:Har du Windows XP? Kör du med Windows Media Player 9 series?

|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|