En film från i sommras

Fy fan, tur du höll dig på hjulen.
Söderbyvägen är livsfarlig, det kryllar med rådjur och älgar där.

jäkla tur du hade som klara dej kvar på hjulen..

Jag var själv nära på att ta ett rådjur. missa med typ 30-40 cm eller nått liknade..

Mvh Pera

så jävla typiskt. kommer upp precis då när du kommer...

Jag bröt nyckelbenet och fick sprickor i 3 revben ner jag klottade med ett rådjur för 2 mån sedan. Cykeln blev skrot... Köpte en ny supermotard istället för ny sporthoj.

(MARCUS) skrev:
Jag bröt nyckelbenet och fick sprickor i 3 revben ner jag klottade med ett rådjur för 2 mån sedan. Cykeln blev skrot... Köpte en ny supermotard istället för ny sporthoj.

Hände inget med min hoj, hur fort gick det när du smälde?

Otroligt att du klarade dig utan att vurpa.

Rådjur är snabba jävlar att ta sig upp på vägen,sen har dom inte lika bråttom..

Jag måste ändå se det här rent sannolikt. Hur många rådjur krockas med hoj per körd km. Sätt detta i mot antalet filmade hoj kilometrar.
Jag säger alltid att OM nåt dåligt ska hända, en crash eller dylikt så känns det iaf lite bättre om jag har det på film...
Coolt...

Skönt att du inte vurpade dock. Kan tänka mig chocken. Varit nära att plantera ansiktet i sidan på en älg en gång... Den var stor.

Daniel

Last edited:
körde på en rawdeer med enduro hoj för några år sen, hade precis dragit i 4an när herr dumdjur hoppade fram ur buskarna.
hade dock tur och körde bara på bakbenen och vurpade inte.
gick inte lika bra för rådjuret..polisen kom och fick pang panga lite...

ypvs skrev:
Jag måste ändå se det här rent sannolikt. Hur många rådjur krockas med hoj per körd km. Sätt detta i mot antalet filmade hoj kilometrar.
Jag säger alltid att OM nåt dåligt ska hända, en crash eller dylikt så känns det iaf lite bättre om jag har det på film...
Coolt...

Skönt att du inte vurpade dock. Kan tänka mig chocken. Varit nära att plantera ansiktet i sidan på en älg en gång... Den var stor.

Daniel

Ja det är lite tufft att man fick med det på film, ryser varje gång man ser filmen

RGV Nisse skrev:
Ja det är lite tufft att man fick med det på film, ryser varje gång man ser filmen[/QUOTE

Ja jätte tufft :kocko :kocko :machinegu

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing