En film att inspireras av, Huttenatt.com prod.

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Lite allt möjligt
Tänkte bara lysa upp i vintermörket med en liten film, som vi hoppas ska inspirera några till att sticka ut och köra, även fast det är lite kallt. Det är jag och en polare (Hallberg här på forumet) som kör lite, jag bla på 250exc och polarn på sin kxf250, sen kör vi lite annat skit också båda två. Jag har lagt ner hyffsat med tid på filmen så skriv nu fan några fina kommentarer (eller dåliga).

Gå in på http://www.huttenatt.com/?page=movies så är det filmen längst upp. Full kavalité, inget jävla youtube.


Nu funkar hemsidan. Plus att jag encodat om de andra filmerna så de är bättre kvalité på dem nu. Håll till godo.


Vi ses på gatan, crossbanan och i endurospåren!

/HC

En till länk om hemsidan är seg på den stora filen:
http://www.filedropper.com/huttenattprodlivetoride
 
Last edited:

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Lite allt möjligt
Märkte det med nu, så jävla kukigt. Får väll vänta lite.
 

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Ort
Halmstad
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Jag fick ner den i alla fall, bra film tycker jag =) Kul att se lite klipp ifrån sina hemtrakter. Keep it up :tummenupp
 

Dominator-Rocks

Guest
Tankar nu, det är väll som vanligt bra skit :mattias när det kommer från Huttennatt crew ;)
 
Last edited:

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Ort
halmstad
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
Riktigt bra film denna gången med:tummenupp

Ni har bra kvalitet på era filmer:)
 

Dominator-Rocks

Guest
Har sett den nu!

Som vanligt, Huttenatt Levererar med stor L!

Det syns att ni har jävligt skoj och körglädjen är total, man blir glad av era filmer!

Man såg att du/ni hade lagt extra tid på redigeringen den här gången, snyggt!


:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty av 5 möjliga!
 

Pungis

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Ort
Motala
Hoj
Fazer
Riktigt bra rulle! Men öva på att stå när ni kör, och knip med knäna vid steniga/stalpiga partier! Nån landade ju tom ett hopp sittandes hehe
 

twist

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
karlstad
Hoj
kawasaki zx10r -05
Märkte det med nu, så jävla kukigt. Får väll vänta lite.

Om du har problem med servrar, linor osv :p. Lägg upp den på en öppen skittracker som piratebay.org :brinnerup så kan ju alla hjälpas åt att seeda :D

hade gött!
 

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Lite allt möjligt
Om du har problem med servrar, linor osv :p. Lägg upp den på en öppen skittracker som piratebay.org :brinnerup så kan ju alla hjälpas åt att seeda :D

hade gött!


Jag blir så trött. Är inte så familjär med torrents, kunde inte bli medlem på piratebay heller, bekräftelsemejlet kommer aldrig. Så om någon annan som är medlem där kan lägga upp den så skulle det ju gå.
 

twist

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
karlstad
Hoj
kawasaki zx10r -05
Jag blir så trött. Är inte så familjär med torrents, kunde inte bli medlem på piratebay heller, bekräftelsemejlet kommer aldrig. Så om någon annan som är medlem där kan lägga upp den så skulle det ju gå.

hehe.. inget illa ment ;) ja tänkte bara att de kanske skulle vara lättare för dig i längden. hade jag inte haft så värdelös lina hade jag lagt upp den åt dig!
 

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Lite allt möjligt
hehe.. inget illa ment ;) ja tänkte bara att de kanske skulle vara lättare för dig i längden. hade jag inte haft så värdelös lina hade jag lagt upp den åt dig!


haha lugnt. Jo det hade varit det bästa, om mailfan hade kommit. jaja. verkar funka nu. godnatt
 

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Kvänum
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Jävligt nice, schysst med lite slow mo stilstudie, men du får skicka ett par nya fillingar då jag fullständigt sket ner dom när bomben gick av!

Egentligen tycker jag inte om såna här filmer då det suger till i crosstarmen något fruktansvärt! Jävligt schysst rulle!
 

twist

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
karlstad
Hoj
kawasaki zx10r -05
Nu har jag åxå sett den å håller med Kroon. fan va sugen man blir på att köpa cross! jävligt bra film!
 

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Lite allt möjligt
La till en extra länk nu till en filehost sida. tanka tanka tanka haha
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top