En fighter i mängden???

Inte som det är nu, men polaren har lite grejer som är mycket bättre än det som satt på den här innan, så det är inte omöjligt att det hamnar på min vad det lider.

Kolla hans tråd på "turbo och dragracing" han heter peterpain.
Hans är dock en 1100 men det kommer att funka på min med i så fall.
 
Nya uppdateringar......

Har skaffat ett PP turbokit. Kommer nog bli lite fart på grejerna i alla fall till slut. Det funkade inte med det gamla utan man fick fundera på hur det skulle bli. Med eller utan snigel, men man ville ju gärna ha en när det satt en på när jag köpte liket.

Det blev ett färdigt kit, fattas bara ett par bitar, men har ju kvar från det förra, så det löser sig.

Kommer bilder på de lösa delarna och ny packningssats är beställd.
 
Här kommer lite uppdateringar, men det är så när man har 2 st trådar med samma cykel.

Som det är nu så blir den här tråden lidande.

Varför kan man fråga, jo det är ju turbo på G på den gamle trampcykeln.

Här kommer trådens länk, för er som är intresserade. :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=172281&page=2
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top