En dag på strippen!!!!!

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Nu letar jag som f...n efter olika tävlingar där man kan köra 402 m med tidtagning i sommar. Tacksam för alla förslag. Har hittat: En dag på strippen i Tullinge 2 Juli, Malmö varje onsdag i sommar, Bike weekend i västerås, Borlänge street open. Men jag letar efter flera tävlingar. Är sugen på att hitta något nu i maj...

Tullinge

Jag tror att Tullinge den 2:a juli är för bilar, men det är åtta stycken tävlingar som går i Stockholm Cup. (Se www.nitroz.se / motorsport / Tullinge) då det går utmärkt att rasta hojen. 1:a tävlingen den 28:e maj.... :)
PS. Går hojjen bra ???

J.J skrev:
Jag tror att Tullinge den 2:a juli är för bilar, men det är åtta stycken tävlingar som går i Stockholm Cup. (Se www.nitroz.se / motorsport / Tullinge) då det går utmärkt att rasta hojen. 1:a tävlingen den 28:e maj.... :)
PS. Går hojjen bra ???
Går det alltså bara att komma upp och köra på stockholm cup utan att föranmäla sig och utan att vara med på alla tävlingar? Kostade en femhundring att köra eller? Kom hem från Beviks i Linköping i fredags och den går ganska bra nu. Fick ut 164,3 hästar och 113 Nm på bakhjulet så det får väl duga. Den drar mycket jämnare och finare nu. Hur har det gått med din båge ?

MangeH skrev:
Går det alltså bara att komma upp och köra på stockholm cup utan att föranmäla sig och utan att vara med på alla tävlingar? Kostade en femhundring att köra eller? Kom hem från Beviks i Linköping i fredags och den går ganska bra nu. Fick ut 164,3 hästar och 113 Nm på bakhjulet så det får väl duga. Den drar mycket jämnare och finare nu. Hur har det gått med din båge ?

Det är bara attt åka dit och köra precis när man vill, priset var om jag inte minns fel en femhundring. Förra året blev Svemo inblandat varvid man var tvungen att lösa engångslicens för dyra pengar, alternativt skaffa debutantlicens som räckte för hela året (gjordes smidigt i samband med racet). Har tyvärr inte fått alla motordelar ännu :mad: :huvet :4skrika

MangeH skrev:
Nu letar jag som f...n efter olika tävlingar där man kan köra 402 m med tidtagning i sommar. Tacksam för alla förslag. Har hittat: En dag på strippen i Tullinge 2 Juli, Malmö varje onsdag i sommar, Bike weekend i västerås, Borlänge street open. Men jag letar efter flera tävlingar. Är sugen på att hitta något nu i maj...

du har den 21 maj emmaboda och på alla en dag på strippen får du köra med mc... dock har det inte kommit några dit och kört...

coisa skrev:
du har den 21 maj emmaboda och på alla en dag på strippen får du köra med mc... dock har det inte kommit några dit och kört...
En dag på strippen i emmaboda med MC kördes senast 2003 varpå det flyttades till Säve depå i Göteborg. Till i år har jag hört att det inte blir något alls. Då så fick man ju köra en hel dag med bara MC. Menar du att jag ska åka dit och köra samtidigt som bilarna eller? Det är ju inget roligt....

MangeH skrev:
En dag på strippen i emmaboda med MC kördes senast 2003 varpå det flyttades till Säve depå i Göteborg. Till i år har jag hört att det inte blir något alls. Då så fick man ju köra en hel dag med bara MC. Menar du att jag ska åka dit och köra samtidigt som bilarna eller? Det är ju inget roligt....

Tror knappast att du får testa i Emmaboda,med tanke på hur mycket "bilar
:arsele "det brukar vara där.

Braxen skrev:
http://www.srif.se/
Iförsig bara 201m, men det är ju bara att dubbla den tid du får! :rolleyes:

Inte riktigt dubbla, du gångrar med 1.56 så ska det bli rätt :tummenupp
Annars skulle ju typ en 6.50 tid bli 13sek i stället för 10.14 o då skulle man nog gråta o gå hem o ställa prylarna :va

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa