En dag på strippen, Tullinge [Bilder]

Polarens gula civic!! :rock
Mycket feta bilar och kanonväder. Kanondag helt enkelt.

Last edited:
Tycker ändå att det här var det bästa.
Audi RS2:an som sköt motor i slutet av banan.

Någon har förbarmat sig över bilen och lagt lite blommor på den numera döda Audin.

Bifogat

• Image31.jpg
    Image31.jpg
    34.7 KB · Visningar: 35
Last edited:
Titta där är min hoj , kåplös tillsvidare, skall dekaltrimmas.

Bifogat

• min hoj.jpg
    min hoj.jpg
    86.4 KB · Visningar: 403
Perfekt. Letade bilder igår kväll men då var det ont om dem. :bow

Gluttade lite i zatzy forumet och såg att en hojåkare med grön kawa tydligen ska ha "blästrat" audin som har flames på motorhuven. Det blev tydligen inte så snyggt. Ska ha inträffat på någon grusväg. Och jag antar att det var i samband med Tullinge igår.

Last edited:
Out_Spinner skrev:
Gluttade lite i zatzy forumet och såg att en hojåkare med grön kawa tydligen ska ha "blästrat" audin som har flames på motorhuven. Det blev tydligen inte så snyggt.

Personligen tycker jag att hans flames inte var så snygga men jag har full förståelse för att man blir rasande när man haft sin nya lack i mindre än en vecka innan man råkar ut för någon som spinner loss på grus och blästrar ens nya lack.

Bifogat

• Image32.jpg
    Image32.jpg
    25.9 KB · Visningar: 34
Last edited:
Den nya Mazda 6 är fan riktigt snygg. Någon som har provkört den?

Ken Keniff skrev:
Titta där är min hoj , kåplös tillsvidare, skall dekaltrimmas.

Ah, då var det dig jag kom ikapp och körde om på Huddingevägen när vi var påväg hem, om du la märke till en gammel-gixxer vars förare var iklädd ett Dainese Aero :) Kikade lite på er när ni stod på parkeringen på Tullinge och du lyckade prestera en tomgång på 300000000 varv (eller det lät iallafall som det) :D

Jag spelade inte märkvärdig utan drog på choken lite , den vill stanna ibland när den är lite kall, kompisen skjutsade jag upp till sjukan där han parkade i garaget eftersom han trodde att det skulle bli tok köer som förra året.

det är en moped :P
hum, jag har visst missat mååånga bilar :S typiskt. Du glömde att ta bild i bakluckan på en golf, 6 högtalare och en fet NX tub i mitten + en tv!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back