Nu kommer jag att få stryk, men det är jag van vid! De absolut jobbigaste kunderna är studenter (högskolan i synnerhet). De har oftest ingen aning om hur det fungerar i arbetslivet eftersom de har levt i en skyddad verkstad i hela sitt liv. Jag vet inte hur många timmar totalt jag har lagt ner på att förklara hur saker och ting fungerar här i världen, som inte jag eller kunden kan göra något åt. Reglerna är satta av tillverkare, regeringen samt konsumentverket. Det går t.ex inte att komma tillbaka med en telefon efter 4 månader och reklamera den för att man har krossat displayen i fyllan, det går heller inte att byta in en telefon för att köpa en nyare modell och få mer för sin gamla än vad den kostade i nypris. (kan gälla vissa hoj och bilägare oxå....
)
Dessa saker stämmer även in på de flesta kunder, men det är bara studenter som har tid att stå och tjafsa i 20-30 minuter om något som är självklart.
)Dessa saker stämmer även in på de flesta kunder, men det är bara studenter som har tid att stå och tjafsa i 20-30 minuter om något som är självklart.