Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Pojkar pojkar, dickhead och Ironmike. Klart man ska leva livet fullt ut, det är ju det som menas med att ta vara på livet. Det är ju dumt att inte ta vara på det man har. Jag kör mitt rejs, vad ni gör är upp till er. Jag tvingar ingen att leva livet, jag skrev bara en text.
Ironmike; Varför man ska tänka på andra? Ja, för att dom kanske ska bry sig tillbaka. Klart man ska ha kul, aldrig sagt någonting annat.
Varför ska jag sluta köra hoj? Det är ju mitt liv, dumt att sluta med något som får en att må bra.
Vi vet vad vi pratar om, killarna missförstod helt klart. För de tror väl att vi tjejer inte vet hur man lever ordentligt 
Dee_cati skrev:Jag tar en dag i taget och lämnar allt tråkigt bakom mig fortare än kvickt. Ändå är jag inte direkt en glad person så jag kan inte förstå hur ni klarar er om ni går och grubblar på sådant hela dagarna.
Dickhead skrev:Åh, herrejävlar, det var det värsta sentimentala skitsnack jag har läst på länge. Ska man inte leva livet fullt ut om man haft evigt liv? Eller tvärtom, vad är det som är så viktigt med att njuta av vartenda andetag? Men visst, kör du vidare med ditt New Age-flummande om du mår bättre av det. Grattis.
Maximilia skrev:..... vad det innebär att förlora någon nära.... Livet ställs på sin spets.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |