En dag finns man inte mer..

Jag tar en dag i taget och lämnar allt tråkigt bakom mig fortare än kvickt. Ändå är jag inte direkt en glad person så jag kan inte förstå hur ni klarar er om ni går och grubblar på sådant hela dagarna.

Bikerbitch skrev:
Pojkar pojkar, dickhead och Ironmike. Klart man ska leva livet fullt ut, det är ju det som menas med att ta vara på livet. Det är ju dumt att inte ta vara på det man har. Jag kör mitt rejs, vad ni gör är upp till er. Jag tvingar ingen att leva livet, jag skrev bara en text.

Ironmike; Varför man ska tänka på andra? Ja, för att dom kanske ska bry sig tillbaka. Klart man ska ha kul, aldrig sagt någonting annat.
Varför ska jag sluta köra hoj? Det är ju mitt liv, dumt att sluta med något som får en att må bra.

Word tjejen :Bugar Vi vet vad vi pratar om, killarna missförstod helt klart. För de tror väl att vi tjejer inte vet hur man lever ordentligt :fatta!

Dee_cati skrev:
Jag tar en dag i taget och lämnar allt tråkigt bakom mig fortare än kvickt. Ändå är jag inte direkt en glad person så jag kan inte förstå hur ni klarar er om ni går och grubblar på sådant hela dagarna.

Tar också en dag i taget. grubblar inte på sånt hela dagarna men grubbleriet kommer ifatt en när nära och kära, bekanta trillar av pinn och man inser att man inte är odödlig och kommer leva resten av livet.

Dickhead skrev:
Åh, herrejävlar, det var det värsta sentimentala skitsnack jag har läst på länge. Ska man inte leva livet fullt ut om man haft evigt liv? Eller tvärtom, vad är det som är så viktigt med att njuta av vartenda andetag? Men visst, kör du vidare med ditt New Age-flummande om du mår bättre av det. Grattis.

Du har i livet:Föräldrar,Syskon,Mor o Far föräldrar och de som har betytt väldigt mycket för dig under ditt liv...........

Skillnaden mellan dig och mej:
Du har,men inte jag.

Är det sentimentalt skitsnack?

*/ ?>
Back