En död i Mölndal idag.

N_Rodstrom skrev:
2248106
Den minste har uppfattat vad som hänt och är upprörd, Han kom å frågade sin mamma om var pappa är? då sa hon att han var död, då sa han "tyst tyst", sen var han tyst en stund och ville kolla artikeln, så mamman fick visa honom var det stod, å då gick han å hämtade en svart tuschpenna å strök över varenda rad i artikeln, en efter en!
Jag blir tårögd av att läsa om er tragedi. Är säkert svårt för en sådan liten att förstå, hoppas bara att han minns sin pappa när han blir äldre.

Poppler: Hoppas jag med, Det är en sån farsa man skulle vara stolt över(iaf jag), man kunde liksom snacka med han om allt, brudar, datorer, Motorcyklar å bilar , IPods mm.

N_Rodstrom skrev:
2248106 Hur känner du han bagerah?

Känner honom gör jag inte, men jag vet vem han är... Beklagar om jag gav en felaktig bild av vad jag vet om honom och det hela...
Sörjer framför allt för barnen... Min mamma är lärare i mölndal. Där igenom är det.... :(

DUKEPUKE skrev:
2243084 En äldre herre, lämna 4 barn och fru efter sig... Tragiskt....

Det var en av mina anstäldas pappa. vet inte så mycket. Väldigt go kille. Han slutade innan detta hände. Vi skall skicka blommor.
Kan bara beklaga mig och skickar mina tankar till familjen.

/

Hemskt :(
Fy fan för den sorg det drabbar anhöriga och nära...:(

Vila i Frid gosse...

Mvh Saso

Spidermoto: Så sant så sant...

Här e en bild på MC:n han förolyckades med(innan olyckan då)

HondaCM400T_1982.jpg

Jobbar extra på rullharvsgatan just nu så jag hade en tyst minut vid alla blommor som var utlaga där. Beklagar det tragiska som hänt mvh Kleiv.

Nån som vet exakt hur det gick till? Rullharvsgatan är väl bara en kort liten väg in mellan husen? Eller skedde det i svängen ut på 50-vägen där kiosken ligger?

Enligt Polisrapporten så Möttes fordonen på den "50 vägen", och sedan svänger lastbilen vänster, troligen ganska direkt och utan att att blinka och då åker min morbror rakt in i lastbilen!

Hemskt.. hemskt.. Beklagar sorgen...

//Anette

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!