jontobee
örn
- Gick med
- 4 Mar 2005
- Hoj
- Honda Xr 650r Motard-00.Honda Z50-93.50% av en Harley-93 å en Pitpro 125-06. Sv 650 cafè Racer &bilar kan dra åt helvete!
Okej köpte en sv 650 i vintras för att till våren börja pendla till jobbet.Billigt å bra tänkte jag
.Allt började bra jag var tvungen att byta styre så jag satte på ett rakt samt handtagsvärme efter som jag börjar köra när det är minus bara vägarna är torra
250 mil han jag nog åka sen skar vevlagrena varför varför
(bakhjulsåkning har jag fattat nu i efterhand att sven motor inte vill det) som tur var var det nära jobbet samt garaget som jag skruvar i
kom även på att även om man köper en effektsvag hoj så äter den upp däck när man pendlar
ringde idag lagrena är färgcod så jag får kolla upp det men priset var okej 855spänn för 4st orginaldelar
sen en packningssats 2956spänn

va!!!!! Budgetbygget drar i väg. JaJa nu när jag inte kan köra hoj så kör jag kap istället
Sven ligger på slaktbordet budgetbygget är i gång billigt är bra.
En fråga vad ska man göra med sv 650 spisen så den inte skär på vevlagrena när man hjular? (Har hör att dom järna gör det) Fan man vill ju inte ha en fighter som man inte kan hjula med
Finns det billigare packningsatser någon stans tro?
Byggtråd kommer på budgetmoppefigtherbyggetsven
Om intresse finns.

En fråga vad ska man göra med sv 650 spisen så den inte skär på vevlagrena när man hjular? (Har hör att dom järna gör det) Fan man vill ju inte ha en fighter som man inte kan hjula med

Finns det billigare packningsatser någon stans tro?
Byggtråd kommer på budgetmoppefigtherbyggetsven

Last edited: