En brud.

Gustav1 skrev:

Men du Gustav...ta en tablett eller något..du har ju problem :7peta

:rofl

Bart skrev:
Var faktiskt lite feg och skickade iväg ett sms nu.. så, tala om för mig hur kass jag är för att jag inte ringde.. det är lugnt :)

Bartan, det var inte fegt alls. Kul att du gjorde det, hoppas att du får respons :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Lycka till med era tjejer, hoppas ni får ihop det. Finns ju inget bättre än kärlek!

Men, jag undrar ändå över en sak. I tråden nämns det att tjejer blir så glada när killar ringer. Sen när är det fel att tjejen ringer?
Tycker mig jämt läsa om att killarna ska köpa grejer på alla hjärtans dag, killarna ska bjuda på massa grejer, killarna ska höra av sig efter krogrundan.
Var är alla modiga tjejer som vågar ragga upp killarna?

Du har helt rätt! Inget fel i det alls.

Last edited by a moderator:
Bikerbitch skrev:
Lycka till med era tjejer, hoppas ni får ihop det. Finns ju inget bättre än kärlek!

Men, jag undrar ändå över en sak. I tråden nämns det att tjejer blir så glada när killar ringer. Sen när är det fel att tjejen ringer?
Tycker mig jämt läsa om att killarna ska köpa grejer på alla hjärtans dag, killarna ska bjuda på massa grejer, killarna ska höra av sig efter krogrundan.

Fan du är ju vettig...... Finns inget bättre än när en tjej ringer upp en när man varit på krogen o svirat o delat nummer o såvidare , o sen tar dom o ringer
då blir man fan glad. Och likadant när dom inte tar förgivet att man ska betala för dom första gången man är ute o fikar/käkar på dejt , klockrent om tjejen säger "jag betalar det är lugnt.

Nu har jag inte dock varit ute för det på ett jävla tag för att man har sambo och det är jag nöjd med.

Bikerbitch skrev:

Jag tycker tvärtom men det kanske är för att jag har mitt på det torra?
Jag råkade ut för en dryg tjej en gång som raggade friskt på mig men det enda som hände var att jag blev ju vettskrämd! Är det så ni tjejer känner er när vi raggar på er?
Det började med att jag gav henne några grova komplimanger och lät det vara så. En vecka senare så började hon skicka fula sms och inbjudningar och varje gång vi träffades (ofrivilligt) så var hon påflugen och jag ville bara gå upp i rök. Jag var intresserad till en början men det försvann fort.
En tjej ska vara svårflörtad och gärna lite oskuldsfull till en början. När det börjar hetta till så ska hon bli som förbytt och vara allt annat än pappas flicka. Eller så är det bara jag som är konstig som inte gärna faller för "lösaktiga" flickor?

Dee_cati skrev:
Jag tycker tvärtom men det kanske är för att jag har mitt på det torra?
Jag som är lite lat och bekväm av mig har inget emot att tjejerna tar initativet, det blir lite mer av ett spel på lika vilkor då. Men blir det för påfluget backar iofs jag också, höll fasen på att klösa mig igenom en hiss en gång bara för att komma undan.

Thermal skrev:
Jag som är lite lat och bekväm av mig har inget emot att tjejerna tar initativet, det blir lite mer av ett spel på lika vilkor då. Men blir det för påfluget backar iofs jag också, höll fasen på att klösa mig igenom en hiss en gång bara för att komma undan.

Va, kan tjejen ragga på killen alltså ?

Går det :confused:

Har också svårt för det där med att det alltid är killen som ska ta första steget, vem har bestämt att det ska vara så?

Tycker iof att det börjar försvinna mer och mer...vill man ha något är det väl bara att ta för sig... :rofl

Kerplunk skrev:
Tycker iof att det börjar försvinna mer och mer...vill man ha något är det väl bara att ta för sig... :rofl

Varför kan inte alla tjejer tänka så! Tänk så mycket lättare allt skulle bli då :4skrika

Starstriker skrev:
Kolla upp var hon bor och åkt dit och börna utanför henne någon sen kväll. ALla tjejjer faller direckt för sånt!

Men självklart :D :banana

fast man får passa sig så inte gruset blästrar min fina audi,
då blir jag helt jävla rasande istället :3freak :4skrika

Skulle nån börna utanför min kåk nån gång så skulle jag stoppa ut näbben, le och bju på kaffe :)

Lilla_damen skrev:
Det går garanterat via magen :tummenupp ,
bjud på käk och en kram och du ligger förmodligen bra till! :)

funkar ju inte på tjejer då undrar dom ju bara varför man göder dem :va

nä vägen till en kvinnas hjärta går via alfabetet i sängen :slicka

Jag lånar tråden och frågar er killar vad ni menar när ni säger
"jag önskar att det var annorlunda", "jag är inte kär i dig, men jag har speciella känslor", "man vet ju inte vad framtiden har att erbjuda" (det sista sägs med ett leende som säger typ det-kanske-blir-du-och-jag-till-sist)
Eh..?!
Killar är ett konstigt folk :3freak

Nitrogen skrev:
"jag önskar att det var annorlunda", "jag är inte kär i dig, men jag har speciella känslor", "man vet ju inte vad framtiden har att erbjuda" (det sista sägs med ett leende som säger typ det-kanske-blir-du-och-jag-till-sist)
Eh..?!

den där har jag hört från en tjej med då svarade jag bara "jo det är lungt vi kan fortsätta knulla"

duger det som svar

Nitrogen skrev:
"jag önskar att det var annorlunda",
Jag skulle gjärna dra med dig hem ikväll. Problemet är bara att Pauline Nordin redan ligger där och varmkör med sin "Rabbit-And-Pearl."

Nitrogen skrev:
"jag är inte kär i dig, men jag har speciella känslor",
"Jag är egentligen kär i dig men är alldeles för macho (feg) för att kunna uttrycka mina sanna känslor."

Nitrogen skrev:
"man vet ju inte vad framtiden har att erbjuda" (det sista sägs med ett leende som säger typ det-kanske-blir-du-och-jag-till-sist)
"Jag har redan en tjej nu, men skulle jag vilja ha en kk så ringer jag dig först av alla."

Nitrogen skrev:
Eh..?!
Tack det samma.
Ska man tro på ett känt citat så är ju män djur. Men å andra sidan kan även mångra kvinnor vara en aning djuriska emellanåt.

På tal om att ringa eller inte ringa etc:
Jag har en kompis som ibland ger tjejer mitt nummer istället för hans eget. Det har ju resulterat i att det ringt någon förvirrad stackars flicka som inte har någon aning om vart hon har kommit. Ännu har det dock inte gett någon direkt utdelning för min del.

Esquire skrev:
Jag skulle gjärna dra med dig hem ikväll. Problemet är bara att Pauline Nordin redan ligger där och varmkör med sin "Rabbit-And-Pearl."

"Jag är egentligen kär i dig men är alldeles för macho (feg) för att kunna uttrycka mina sanna känslor."

"Jag har redan en tjej nu, men skulle jag vilja ha en kk så ringer jag dig först av alla."
Tack för svaren!
Killar uttrycker sig så luddigt :4skrika

Gottis skrev:
funkar ju inte på tjejer då undrar dom ju bara varför man göder dem :va

nä vägen till en kvinnas hjärta går via alfabetet i sängen :slicka

Haha, okej okej, först mat - sen alfabetet.. :tuttar :)

Eller näe.. :rolleyes: Det kanske är lite mer komplicerat än så.. :brinnerup

Jonathan skrev:
Va, kan tjejen ragga på killen alltså ?

Går det :confused:

Ja, det låter som nåt som bara finns i hittepålandet. Men det har faktiskt hänt nån gång då och då.

Nitrogen skrev:
Tack för svaren!
Killar uttrycker sig så luddigt :4skrika
Om det är till någon tröst så var det ett bra luddigt resonemang för mig också, men det är ju jag det.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg