En brud.

Jonathan skrev:
Hmm. Jag är nog rätt säregen, men skulle en tjej som håller på och raggar på mig "dejta" en annan kille så skulle jag nog bli ganska illa till mods.

Då skulle jag nog fråga mig varför hon raggar på mig om hon redan dejtar någon annan :confused:

Om du nu skulle hamna i det läget är du förhoppningsvis så pass oemotståndlig att tjejen skulle dissa den andra killen när hon träffar dig... :tummenupp

Kerplunk skrev:
Om du nu skulle hamna i det läget är du förhoppningsvis så pass oemotståndlig att tjejen skulle dissa den andra killen när hon träffar dig... :tummenupp

Hmm. Men om jag nu inte är det så har ju hon utgett sig för att vara intresserad, men sen när jag inte "duger" så går hon tillbaka till den andre varpå jag antagligen blir sårad :död

Varför kan man inte bara hålla sig till en åt gången :) ?

Det verkade lösa sig ganska bra.
Vi pratar på msn nu men bara hon inte bara blir en vän...

Belfrage skrev:
Det verkade lösa sig ganska bra.
Vi pratar på msn nu men bara hon inte bara blir en vän...

Varning! :mattias

Prata inte bara som vilka två vänner som helst, då kommer det bli så att ni förmodligen blir just vänner.
Gör lite smyg-anspelningar på ditten o datten och se hur hon reagerar ;)

Jonathan skrev:
Hmm. Men om jag nu inte är det så har ju hon utgett sig för att vara intresserad, men sen när jag inte "duger" så går hon tillbaka till den andre varpå jag antagligen blir sårad :död

Varför kan man inte bara hålla sig till en åt gången :) ?

Säg det...har en killkompis som råkat ut för det där, han har "dejtat" en av mina gamla tjejkompisar sen i somras, spenderade så gott som hela sommaren tillsammans på hans mc. Han är tokkär i henne medans hon har en kille till vid sidan av, har hoppat fram och tillbaka mellan dessa stackars killar sedan flera månader tillbaka. Har försökt berätta för honom att det kanske är dags att glömma henne men man vet ju själv hur dum man är när man gått och kärat ner sig i nån. Tycker uppriktigt synd om grabben, skitfin kille som aldrig blir kär och nu när han väl blir det så blir det så här... :(

Kerplunk skrev:
Säg det...har en killkompis som råkat ut för det där, han har "dejtat" en av mina gamla tjejkompisar sen i somras, spenderade så gott som hela sommaren tillsammans på hans mc. Han är tokkär i henne medans hon har en kille till vid sidan av, har hoppat fram och tillbaka mellan dessa stackars killar sedan flera månader tillbaka. Har försökt berätta för honom att det kanske är dags att glömma henne men man vet ju själv hur dum man är när man gått och kärat ner sig i nån. Tycker uppriktigt synd om grabben, skitfin kille som aldrig blir kär och nu när han väl blir det så blir det så här... :(

Där slog du huvudet på spiken. Det är exakt det där jag menar!
Ärligt talat så är det där en jävla stil att hålla på sådär!

Inte undra på att man blir illa till mods när man hör alla historier hit och dit..

Jag tycker det är SKITKASS när brudar dejtar flera parallellt! Så jävla äckligt! I slutändan är det faktiskt känslor det kan handla om. Suck säger jag! En åt gången om jag får be.

Dessutom verkar ju denna tjejen ha känslor för killen annars hade hon ju aldrig brytt sig om att han inte hört av sig eller hälsat på.

Jag hade väntat ut henne eller låtit henne bestämma sig för vem hon vill satsa på för risken finns att hon går till honom om han väl börjar visa intresse och där står du med k-ken i handen! :va

Men det går säkert bra!

/T

Kolla upp var hon bor och åkt dit och börna utanför henne någon sen kväll. ALla tjejjer faller direckt för sånt!

Belfrage skrev:
.
Jag fick hennes nummer men idag då? Jag vågar inte ringa... vad ska jag säga?
Är så himla usel på att prata i telefon, det är ju himla jobbigt om de blir så där tyst och man inte vet vad man ska säga...

Ska jag skicka ett sms och lite diskret fråga efter hennes msn adress som hon säkert har en?

Någon som kan leda mig in i hennes hjärta här i från?

Starstriker skrev:
Kolla upp var hon bor och åkt dit och börna utanför henne någon sen kväll. ALla tjejjer faller direckt för sånt!
Haha! Jag nappade på den idén direkt! Plus att jag har dubbdäck på Husan nu så det kommer slå gnistror utav bara fan! :yoparty

Twin skrev:
Jag tycker det är SKITKASS när brudar dejtar flera parallellt! Så jävla äckligt! I slutändan är det faktiskt känslor det kan handla om. Suck säger jag! En åt gången om jag får be.

Dessutom verkar ju denna tjejen ha känslor för killen annars hade hon ju aldrig brytt sig om att han inte hört av sig eller hälsat på.

Jag hade väntat ut henne eller låtit henne bestämma sig för vem hon vill satsa på för risken finns att hon går till honom om han väl börjar visa intresse och där står du med k-ken i handen! :va

Men det går säkert bra!

/T
Nu är det väl inte riktigt så att jag dejtar henne, har ju bara träffat på henne 2 gånger ute. Jag kommer inte gå och kära ner mig i henne utan tyckte bara att det var en rolig tjej som dessutom var skitsnygg! Hon hade 3-4 killar som hängde efter henne på krogen men hon struntade i dom och satt och prata med mig istället.. det kändes bra :) Vi får väl se vad som händer.. men jag har ingen panik, har ju hela livet på mig att få en ny tjej :)

Ring för fan din jävla fegis! Hon kanske sitter och väntar och oroar sig över varför du inte ringer. Tänker tankar *som vi tjejer är bra på* som tex. "Han kanske inte tyckte om mig lika mycket som jag tyckte om honom" eller andra nedvärderande saker. Så för din egen skull: RING! Ju längre tid du tar på dig, desto större gap blir det mellan er att överbrygga när du väl ringer. "Hej, minns du mig ifrån förra veckan/förra månaden/förra året/förra århundradet?" typ.

Lycka till! :pannkyss

Gustav1 skrev:
Precis som när man kollar försäkring.
Ring runt till alla och hör vem som är bäst.

Så väntar man en vecka, ringer tillbaks till samma igen och så visar det sig att det sämsta alternativet helt plötsligt är ett pangerbjudande? :rolleyes:

Gustav1 skrev:
Mundiarré är ett så direkt fasansfullt ord.
Jag är inte så känslig i övrigt, men just det ordet får det att vända sig i buken. :zpy
Men mundiarré är ju inte samma sak som fekalkräkning (som är när det blir helstopp neråt så skiten tar den enda möjliga utvägen och du verkligen spyr bajs) :4skrika :zpy :D

Till er alla med kärleksbekymmer: Låt magkänslan bestämma! Det logiska är inte alltid det rätta men om hjärtat får styra så ångrar man sig sällan.

Marlean skrev:
Ring för fan din jävla fegis! Hon kanske sitter och väntar och oroar sig över varför du inte ringer. Tänker tankar *som vi tjejer är bra på* som tex. "Han kanske inte tyckte om mig lika mycket som jag tyckte om honom" eller andra nedvärderande saker. Så för din egen skull: RING! Ju längre tid du tar på dig, desto större gap blir det mellan er att överbrygga när du väl ringer. "Hej, minns du mig ifrån förra veckan/förra månaden/förra året/förra århundradet?" typ.

Lycka till! :pannkyss
Är det så alltså? kanske ska göra det då... måste samla lite mod först bara.. :)

K-Man skrev:
Men mundiarré är ju inte samma sak som fekalkräkning (som är när det blir helstopp neråt så skiten tar den enda möjliga utvägen och du verkligen spyr bajs) :4skrika :zpy :D

Till er alla med kärleksbekymmer: Låt magkänslan bestämma! Det logiska är inte alltid det rätta men om hjärtat får styra så ångrar man sig sällan.
Haha.. du har koll på det där! Upplevt det själv?

Det var ett bra råd!

Bart skrev:
Haha.. du har koll på det där! Upplevt det själv?
Det var ett bra råd!
Nope, har aldrig haft fekalkräkningar *peppar, peppar :D * men däremot kärleksbekymmer. För tillfället är allt finfint på den fronten dock. Lycka till broder!

K-Man skrev:
Nope, har aldrig haft fekalkräkningar *peppar, peppar :D * men däremot kärleksbekymmer. För tillfället är allt finfint på den fronten dock. Lycka till broder!
Inte jag heller.. fekalkräkningar alltså.

Tack så mkt!

Lycka till med era tjejer, hoppas ni får ihop det. Finns ju inget bättre än kärlek!

Men, jag undrar ändå över en sak. I tråden nämns det att tjejer blir så glada när killar ringer. Sen när är det fel att tjejen ringer?
Tycker mig jämt läsa om att killarna ska köpa grejer på alla hjärtans dag, killarna ska bjuda på massa grejer, killarna ska höra av sig efter krogrundan.
Var är alla modiga tjejer som vågar ragga upp killarna?

Nursey skrev:
Magkänslan regerar!!

Bart..ja många tjejer är precis så som Marlean sade. Så dröj inte! Vi blir jätteglada när ni ringer :tuttar
Var faktiskt lite feg och skickade iväg ett sms nu.. så, tala om för mig hur kass jag är för att jag inte ringde.. det är lugnt :)

Bikerbitch skrev:
Lycka till med era tjejer, hoppas ni får ihop det. Finns ju inget bättre än kärlek!

Men, jag undrar ändå över en sak. I tråden nämns det att tjejer blir så glada när killar ringer. Sen när är det fel att tjejen ringer?
Tycker mig jämt läsa om att killarna ska köpa grejer på alla hjärtans dag, killarna ska bjuda på massa grejer, killarna ska höra av sig efter krogrundan.
Var är alla modiga tjejer som vågar ragga upp killarna?
Det har du rätt i! Kärleken alltså...

Fan va skönt det hade varit om fler tjejer hade varit så!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg