En brud.

Nursey skrev:
Bäst av allt..spela inga spel.. dvs vänta 43 och en halv minut innan du ringer för alla säger att det skall vara så...gör som det känns rätt. Hon skickade ju ett mess till dig samma kväll...det tyder helt klart på att hon gillar dig. Följ din "gutinstinct" så blir det bra. Vi är inte så svåra som ni tror :tuttar

åhhh, ni tjejer är precis så svåra ni vill vara, men väldigt söta åxå....

Uppföljning:

Gick ut igår igen och träffade på henne runt kl 00.30. Fick en kram av henne och vi började på att prata. Bjöd henne på en drink och vi hade verkligen skitkul.

Då sa hon det.. jo, det är en sak jag inte har berättat för dig... Jag dejtar en annan kille men han bor inte här bla bla bla. Jaha..likt sig, min vanliga otur tänkte jag. Men vi fortsätte att ha trevligt under kvällen med en massa skratt! Sen stängde stället vid 2 och vi gick därifrån.

Vi gick runt på stan och pratade, jag hon och en annan av mina kompisar. Bjöd henne på lite mat och nånting att dricka. Vi skulle åt samma håll allihopa så vi tog följe. Hon gick tätt bakom mig med sina händer i mina jackfickor (där mina händer åxå var) och vi pratade och skrattade, vi låg verkligen på samma nivå om man säger så.

Min polare skulle inte med hela vägen så vi sa hejdå till honom. Efter typ 20 min var vi framme utanför henne. Fick en lång kram och så gick hon in till henne och jag fortsätte hem. Synd att hon hade en kille, men det verkade inte vara så seriöst så vi får väl se vad som händer. Hon var verkligen en pangbrud! Helt klart 9/10! Så nu vet ni hur det gick.

Last edited:
Bart skrev:
Uppföljning:

Gick ut igår igen och träffade på henne runt kl 00.30. Fick en kram av henne och vi började på att prata. Bjöd henne på en drink och vi hade verkligen skitkul.

Då sa hon det.. jo, det är en sak jag inte har berättat för dig... Jag dejtar en annan kille men han bor inte här bla bla bla. Jaha..likt sig, min vanliga otur tänkte jag. Men vi fortsätte att ha trevligt under kvällen med en massa skratt! Sen stängde stället vid 2 och vi gick därifrån.

Vi gick runt på stan och pratade, jag hon och en annan av mina kompisar. Bjöd henne på lite mat och nånting att dricka. Vi skulle åt samma håll allihopa så vi tog följe. Hon gick tätt bakom mig med sina händer i mina jackfickor (där mina händer åxå var) och vi pratade och skrattade, vi låg verkligen på samma nivå om man säger så.

Min polare skulle inte med hela vägen så vi sa hejdå till honom. Efter typ 20 min var vi framme utanför henne. Fick en lång kram och så gick hon in till henne och jag fortsätte hem. Synd att hon hade en kille, men det verkade inte vara så seriöst så vi får väl se vad som händer. Hon var verkligen en pangbrud! Helt klart 9/10! Så nu vet ni hur det gick.

Det är helt otroligt egentligen, det slår aldrig någonsin fel.

Varför i #¤#¤#% "raggar" (för det var väl det hon gjorde?) en tjej på en annan om hon redan har någon på G :confused:

Är valet av den andra killen så osäkert så hon måste ha en backup ?

Säger absolut inte att detta gäller dig nu, men i allmänhet.

/L. Ess

Bart skrev:
Uppföljning:

Ok..jag vet ju vad jag skulle tycka ifall jag var han hon dejtar (som inte bor här...bla bla) :mad:

hehe hård värld

Jonathan skrev:
Det är helt otroligt egentligen, det slår aldrig någonsin fel.

Varför i #¤#¤#% "raggar" (för det var väl det hon gjorde?) en tjej på en annan om hon redan har någon på G :confused:

Är valet av den andra killen så osäkert så hon måste ha en backup ?

Säger absolut inte att detta gäller dig nu, men i allmänhet.

/L. Ess
Mkt möjligt att det kan va så i vissa fall. Fast så är det inte i mitt fall...Som sagt, tror inte det är så jätteseriöst mellan dom.

tycon1 skrev:
Ok..jag vet ju vad jag skulle tycka ifall jag var han hon dejtar (som inte bor här...bla bla) :mad:

hehe hård värld
Ähh.. han får skylla sig själv. Han hade inte hälsat på henne på flera veckor även fast han bara bor typ 8 mil bort.

Ja... det är en hård värld :)

Grattis...eller vad säger man... :tummenupp

Som du sa själv så verkar det ju inte vara speciellt seriöst med den andra killen, annars hade hon ju inte raggat på dig. Nu är det bara att tuta och köra...

Förstår inte varför folk blir så upprörda när en tjej dejtar flera killar samtidigt...det är ju inte så att hon har ett förhållande med den andra snubben... :va

Kerplunk skrev:
Grattis...eller vad säger man... :tummenupp

Som du sa själv så verkar det ju inte vara speciellt seriöst med den andra killen, annars hade hon ju inte raggat på dig. Nu är det bara att tuta och köra...

Förstår inte varför folk blir så upprörda när en tjej dejtar flera killar samtidigt...det är ju inte så att hon har ett förhållande med den andra snubben... :va
Tack!

Till mig sa hon att hon "dejtar" en annan kille. Så något förhållande har hon nog inte. Ska vänta några dagar innan jag hör av mig till henne igen. Det känns bäst så nu.

Tar del av din tråd Bart då jag igår fick exakt samma "problem" som dig. :)

Träffade en jätte söt tjej på krogen och vi dansade länge och så.
Hon var där med polare och jag var där med mina polare, hennes bror var också där men han va shysst.

Efter en stunds dansande fick jag mig en liten kyss och allt verkade gå fint.
Jag fick hennes nummer men idag då? Jag vågar inte ringa... vad ska jag säga?
Är så himla usel på att prata i telefon, det är ju himla jobbigt om de blir så där tyst och man inte vet vad man ska säga...

Ska jag skicka ett sms och lite diskret fråga efter hennes msn adress som hon säkert har en?

Någon som kan leda mig in i hennes hjärta här i från?

Belfrage skrev:

Hon var där med polare och jag var där med mina polare, hennes bror var också där men han va shysst.

Är så himla usel på att prata i telefon, det är ju himla jobbigt om de blir så där tyst och man inte vet vad man ska säga...

Ska jag skicka ett sms och lite diskret fråga efter hennes msn adress som hon säkert har en?

Tystnad är inte farligt. Man måste inte ha mundiareé (jag vet, sånt fint uttryck) för att vara intressant. Att man ringer visar ju att man är intresserad. Märker man att det inte flyter på så säg att ni kan höras en annan gång eller något. Men ta det lugnt, nervositet är det värsta som finns för att döda inspirationen.

Finns ju inget att vara nervös över, bara ta det som det kommer. Ring om det känns rätt :)

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
Tystnad är inte farligt. Man måste inte ha mundiareé (jag vet, sånt fint uttryck) för att vara intressant. Att man ringer visar ju att man är intresserad. Märker man att det inte flyter på så säg att ni kan höras en annan gång eller något. Men ta det lugnt, nervositet är det värsta som finns för att döda inspirationen.

Finns ju inget att vara nervös över, bara ta det som det kommer. Ring om det känns rätt :)

Mundiarré är ett så direkt fasansfullt ord.
Jag är inte så känslig i övrigt, men just det ordet får det att vända sig i buken. :zpy

Kerplunk skrev:

Hmm. Jag är nog rätt säregen, men skulle en tjej som håller på och raggar på mig "dejta" en annan kille så skulle jag nog bli ganska illa till mods.

Då skulle jag nog fråga mig varför hon raggar på mig om hon redan dejtar någon annan :confused:

Men vart ska man dra gränsen då ?
Har hon sex med den andra killen samtidigt som med mig (jaja, inte samtidigt på samma sekund, ni fattar) är det också okej ? :va

Jag hatar tävlingar. Tänk på det som så här; Det är snart mc säsong.

Är hon:

1. En sån som stannar hemma och surar.
2. Följer hon med.
3. Tar sin egna mc och följer med.
4. Flinar och åker och gör nåt skoj under tiden med sina buddies.

Ifall det är 1 så skit i henne och kör hoj ! :fyllisar

Last edited:
Belfrage skrev:

Trevligt det är med såna här problem! Det är ju bättre att skicka ett sms än att inte höra av sig alls. Tänk om det skulle va ditt livs kärlek du går miste om :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg