En brud.

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Hej!
Var ute på krogen igår och träffade en skitsnygg tjej. Vi pratade om allt möjligt och vi kom fram till att vi hade ganska mkt gemensamt. När det stängde fick vi skjuts av hennes bror, hon åkte hem till sig och jag åkte hem till mig. Fick hennes nr och skickade ett "det var trevligt att prata med dig och god natt" sms innan jag la mig och sov. Vill träffa henne igen men hur ska ja gå vidare? Ska jag skicka ett till sms till henne idag eller tycker ni kanske jag ska vara lite cool och vänta nån dag?

Kanske är svårt men vänta minst en dag. Det finns ju en möjlighet att hon då hinner höra av sig och det vore väl inte helt fel?

Bart skrev:
Okej.. då väntar jag ett par dagar. Tack för hjälpen!

Ring idag, smid medans järnet är varmt som det heter...
Säg som det är, att du inte vill ligga på men att du vill träffa henne igen för att du tycker hon är så...eget val av komplimang.

Fråga henne lite om vad hon tycker är kul att göra en söndag tex, lämna henne den friheten att komma med ett förslag . Är hon intresserad så kommer hon att föreslå något som du gillar, 99% säkert.

Ett annat tips, byt avatar , om hon nu kanske finns på forumet....phsyko...

Bifogat

• vader kinky.jpg
    vader kinky.jpg
    14 KB · Visningar: 297
Gabor skrev:
Ring idag, smid medans järnet är varmt som det heter...
Säg som det är, att du inte vill ligga på men att du vill träffa henne igen för att du tycker hon är så...eget val av komplimang.

Fråga henne lite om vad hon tycker är kul att göra en söndag tex, lämna henne den friheten att komma med ett förslag . Är hon intresserad så kommer hon att föreslå något som du gillar, 99% säkert.

Ett annat tips, byt avatar , om hon nu kanske finns på forumet....phsyko...
Det kanske löser sig ändå. Hon skulle ut idag igen och det har jag kommit fram till att jag åxå ska.. vi får väl se hur det går.

Nej, hon hänger inte här och jag tror hon skulle bli mer rädd om jag använde din bild som avatar :)

inga sms, ring om du nu inte träffar på hon igen :)

Kan du inte bara försöka få komma till så snart som möjligt?

Bäst av allt..spela inga spel.. dvs vänta 43 och en halv minut innan du ringer för alla säger att det skall vara så...gör som det känns rätt. Hon skickade ju ett mess till dig samma kväll...det tyder helt klart på att hon gillar dig. Följ din "gutinstinct" så blir det bra. Vi är inte så svåra som ni tror :tuttar

Hehe... ja du Nursey.... ni kanske inte är så svåra men ni är nog så komplicerade... :rofl
Men jag håller helt enkelt med Nursey i det hon skrev.... gå på känslan helt enkelt....
:yoparty :yoparty

Tommy-74 skrev:
Hehe... ja du Nursey.... ni kanske inte är så svåra men ni är nog så komplicerade... :rofl
Men jag håller helt enkelt med Nursey i det hon skrev.... gå på känslan helt enkelt....
:yoparty :yoparty

Jaja :) ni kan vara ganska komplicerade själva..men det är väl det som är charmen..vad vet jag :tungan
Vänta inte mer nu..get it on grabben :) :hoppa

Klart att man bara ska skicka ett sms om man fått numret på krogen. Hur många gånger har ni själva inte blivit uppringda av tjejer som ni givit erat nummer till under inverkan av alkohol och stundens ingivelse, men som ni egentligen inte vid närmare eftertanke vill träffa igen? Hur kul är det då att snabbt lyckas få till ett smidigt och snällt, men ändå tydligt, budskap om att ni inte vill träffa tjejen mer?

Nej, använd sms så har tjejen en chans att tacka nej på ett enklare sätt (genomtänkt vit lögn, typ) precis som ni önskat att era krogragg skulle göra. Är hon intresserad kommer hon definitivt nappa även på ett sms (om man har lite talang).

Glöm mitt inlägg om tjejen är 50+ :).

Lycka till! :tummenupp :fyllisar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!