En Bra Morgon!

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Idag samkörde jag och två arbetskollegor till jobbet. Vi samlades hemma hos mig för att avnjuta en frukost ute på altanen i strålande sosken och surra lite ihop. Ett antal kaffekoppar senare skickar vi på oss ställen och varmkör ekipagen. Därefter har vi en trevlig tur till jobbet!
Att vara ett gäng och köra ihop är så mkt trevligare än att köra solo!
Tänk om alla morningar var så här.... :)

blir man lätt aviss på :tummenupp

Körde med till jobbet idag, dock ensamen...låter som dina polare drog längsta strået som fick komma till dig på frukost först :-)

Körde med till jobbet idag, dock ensamen...låter som dina polare drog längsta strået som fick komma till dig på frukost först :-)

................................................................

Nu har man en upp! :-)
Märkligt man kan bli så lyrisk av lite sol och mc körning.. :D

Min dag har börjat bra den med, bekräftelse på bokad bana, ledigheten beviljad igår och idag fick jag besked om att färjan var bokad o klar, boende kirrat samt nu hade verkstan precis lämnat meddelande på svararen om att hojen är redo för avhämtning :)

F-n va skönt det är när allt bara lirar för en gångs skull! Nu blir det lunch på lokala restaurangen o sen blir det skyttetrafik med två hojar för egen del.

Min dag har börjat bra den med, bekräftelse på bokad bana, ledigheten beviljad igår och idag fick jag besked om att färjan var bokad o klar, boende kirrat samt nu hade verkstan precis lämnat meddelande på svararen om att hojen är redo för avhämtning :)

F-n va skönt det är när allt bara lirar för en gångs skull! Nu blir det lunch på lokala restaurangen o sen blir det skyttetrafik med två hojar för egen del.

....................................
:tummenupp

Låter som Gotland ring?

Låter som en lyckad morgon, själv fick jag åka buss till jobbet i morse. Ska ut och ta en pilsner efter jobbet så det är självförvållat, men var avundsjuk på alla hojar som blåste förbi i morse.

Back