En bra dag

Sicken resa! Kungligt att få träffa Burgess!!

Last edited by a moderator:
Swedie skrev:
2584731 Oj, du är oxå en sån där människa som tar bilder från planet :hihi
Pyrenéerna är Pyrenéerna! Är du också en så'n alltså? :va

LOTTAK skrev:
2584796 Fina bilder, inte alls avundsjuk :huvet
Tack, de finns i fullversion bara man går med i flickr som dessutom är gratis!
Ange Peppes SMS: Jag använde inte min privata mobiltelefon alls under resan så jag såg inte att Bea ville ha autografer förrän när jag kommit hem så tyvärr, det bidde inget! :(

Last edited:
Torkel skrev:
2584866 Pyrenéerna är Pyrenéerna! Är du också en så'n alltså? :va

Tack, de finns i fullversion bara man går med i flickr som dessutom är gratis!
Ange Peppes SMS: Jag använde inte min privata mobiltelefon alls under resan så jag såg inte att Bea ville ha autografer förrän när jag kommit hem så tyvärr, det bidde inget! :(
Kanske kommer fler tillfällen :tungan

Torkel skrev:
2583111 Jag har ALDRIG gått så mycket på så kort tid i hela mitt liv som jag gjort den här helgen!
Men det var kul efteråt! :)
Vilket äventyr Torkel, jag är avis som fan, detta kan du leva på hela vintern :tummenupp

Krångel Krångel? Men jag tror inte att du var där, såg dig inte på TV en endaste liten gång! :tungan

Okej, lite avis är jag kanske inte med tanke på racet men värmen, stämningen, att få knata runt i depån! :)

Fan vad kul frö dig Torkel, trorts strulet! Det är du värd. Nu får du höja priset för VM-team och vara med i Sepang när testsäsongen börjar för att kränga program till hela GP-depån! :yoparty

Gustav O skrev:
2587861 Fan vad kul frö dig Torkel, trorts strulet! Det är du värd. Nu får du höja priset för VM-team och vara med i Sepang när testsäsongen börjar för att kränga program till hela GP-depån! :yoparty
Äh, jag tror jag gör tvärtom eller nå't! Sänker priserna rejält på Basicversionerna alltså!
Min julklapp till er: www.tracktimer.com :tummenupp
Jag vill hellre ha många användare än få, så enkelt är det. Plus att jag känner mig extra snäll för tillfället! :)

De få som köpt Basicversionen till det gamla priset har hela den summan tillgodo vid uppgradering till Proversionen, hoppas det räcker som plåster på såren. :pannkyss

Ruggigt trådlyft. Men en sådan askungensaga tåls att lyftas. Men hur gick det sen? :va
Askungen här! :tuttar
Jag väntar fortfarande på att racerförare ska förlika sig med att man faktiskt kan betala för programvara och att kostnaden i långa loppet blir försumbar i jämförelse med de kostnader man har för bensin, däck, reservdelar, startavgifter mm. För att inte tala om den koll man får på köpet... :)
Ny version finns halvklar, bara tiden att jobba med det som saknas men den biten kanske löser sig väldigt snart om jag har (o)tur.

Ja, Torkel, vi vill ha Mac-versioner. iPhone, iPad och Mac OS X är det som gäller. :D

Webbaserat går också bra. Facebook-koppling så man kan posta pinsamma data dit också.

Tiden går men Tracktimer består... :) Ny hemsida (den gamla var från 2003) som funkar på mobiler, plattor och stora skärmar och dessutom ny version 4 av Tracktimer!
Ta en titt på http://www.tracktimer.com
God jul! :tummenupp

15 årsjubileum 2015, 20% rabatt på nettopriset för valfri Proversion om ni uppger rabattkoden 15anniversary vid order. Gäller till 7/1-2016.
Gott nytt år! :banana

Last edited:
Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”