En bild !!

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
En dålig dag på Bulten resulterar i en bild som e värd att lägga upp :rolleyes:
 

Bifogat

  • sukakid.JPG
    sukakid.JPG
    181.6 KB · Visningar: 389
:O Vad säger du, tror du tog kort på mig, hur kan den inte blivit bra? :O Nä förstår dig, säkert jag som pajja dem andra bilderna också :P
 
Precis som i allt annat här i livet kan man ha en dålig dag,även skruva på rattar på en kamera.Sen är det supertråkigt att det finns inte många vardagstimmar att spela på.Har typ ett fönster på 1 timme att fota innan det är för mörkt (för mig o mina grejor). Dessutom mulet på det ,,näää, jag deppar ihop. Bara7 mån kvar till nästa säsong..:gråta
 
Precis som i allt annat här i livet kan man ha en dålig dag,även skruva på rattar på en kamera.Sen är det supertråkigt att det finns inte många vardagstimmar att spela på.Har typ ett fönster på 1 timme att fota innan det är för mörkt (för mig o mina grejor). Dessutom mulet på det ,,näää, jag deppar ihop. Bara7 mån kvar till nästa säsong..:gråta

Ställ upp ISO talet till 600 eller mer (ej över 1000, brukar bli mycket brus när det är ljust ute) om du kan på din kamera. Tror dina problem med mulet eller lite skymning kan minimeras då. Finns en massa annat att ändra oxå men det är en snabb fix som funkar bra oftast.

Bilden var det ju inget fel på, blev bra.
 
jag hade gett mig faen på att inte köra över iso 400,då gav det så långa slutartider som min kompetens inte klarar av,,ännu,,bara att träna vidare :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top