En bild säger mer än 1000ord....

Hoztic skrev:
Verkar synnerligen dumt att köra sönder sin egen mark! Bönder lever på att odla saker, som dom säljer och vi andra äter, efter viss bearbetning oftast, men endock.

Jag trodde aldrig det skulle bli diskussioner om att förstöra andras mark eller jävlas me bonden, det jag tyckte var häftigt med bilden var hela bakgrunden tillsammans me en hoj. Fast eftersom det blev en sådan tråkig diskussion så kan jag berätta att vi fråga markägaren först ifall de var ok att jag körde lite i cirklar där för att ta nån bild, och det tyckte han var det perfekta förmiddags nöjjet så han körde själv ut me traktorn o drog en cirkel för att visa hur det ska se ut haha, riktigt skön herre det där, så nu hoppas jag att inte få fler påhopp om att förstöra ryktet för andra grusbusare. MVH :tummenupp

sportarn skrev:
Är ju knappast så att han förstör x antal procent när han åker så där. Vet flera av mina gamla polare som körde cross på sina föräldrars marker och det var sällan några problem.
Edit såg på bilden nu att det är typ Hö eller nåt sånt. Är ju bara sånt de släpper ut korna på eller som de slår 3 ggr om året. Ingen havre eller korn eller nåt sånt. Då är det ju som att köra på en gräsmatta. Och ingen större fara skedd. Värre att släppa ut korna på marken i så fall.

det där e fan inget hö, det är ju något han har sått.

sportarn skrev:
Kanske är hans egna mark eller hans farsa. Det vet du inte.

Nej men JAG vet att det inte är det eftersom att han som äger marken,
hans son och jag har gått i samma klass, så jag känner honom,
och dom har INTE en sån mc som trådskaparen.

MattE. skrev:
Nej men JAG vet att det inte är det eftersom att han som äger marken,
hans son och jag har gått i samma klass, så jag känner honom,
och dom har INTE en sån mc som trådskaparen.

Kände du igen gräset?

cbr_micke skrev:
Jag trodde aldrig det skulle bli diskussioner om att förstöra andras mark eller jävlas me bonden, det jag tyckte var häftigt med bilden var hela bakgrunden tillsammans me en hoj. Fast eftersom det blev en sådan tråkig diskussion så kan jag berätta att vi fråga markägaren först ifall de var ok att jag körde lite i cirklar där för att ta nån bild, och det tyckte han var det perfekta förmiddags nöjjet så han körde själv ut me traktorn o drog en cirkel för att visa hur det ska se ut haha, riktigt skön herre det där, så nu hoppas jag att inte få fler påhopp om att förstöra ryktet för andra grusbusare. MVH :tummenupp
Kör vad du vill jag skiter i vilket men fördelen med det här forumet är ju att man ibland kan leka besservisser, hade jag varit i din sits skulle jag nog bränna lite mer gräs men det är ju så svårt med en Blackbird.

Vaaackert! Det är så det ska vara. Öka färgerna lite bara så att gräset lyser mera och himmlen blir mer blå!

:Bugar Grym bild, mina sista tvivel är borta.. Jag ska ha en offråwd håj när jag blir stor! :D
Lagd som bakgrundsbild på skrivbordet :tummenupp

finnpower skrev:
Kör vad du vill jag skiter i vilket men fördelen med det här forumet är ju att man ibland kan leka besservisser, hade jag varit i din sits skulle jag nog bränna lite mer gräs men det är ju så svårt med en Blackbird.

hade du vatt i min sits hade du haft en gruspiskare...

Vill du ha kul så skall du köra på en myr, fan vad det skottar skit bakom hojen!
lungt det roligaste stället jag har kört på! =)

kolla bilderna =), har en film där det skottar skit typ 10m upp i luften från hojjen :hihi

Bifogat

• IMG_0009.jpg
    IMG_0009.jpg
    109 KB · Visningar: 66
  • IMG_0021_.jpg
    IMG_0021_.jpg
    103.2 KB · Visningar: 70
DwD skrev:
Vill du ha kul så skall du köra på en myr, fan vad det skottar skit bakom hojen!

kolla bilderna =), har en film där det skottar skit typ 10m upp i luften från hojjen :hihi

haha fy fan vad läckert det ser ut!! :yoparty :tummenupp

DwD skrev:

haha fyyfan vad bra!!!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...