Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
triple skrev:men kolla pilen! Du kör åt fel håll, inte undra på att det lutar sådär konstigt då![]()

ZejtaN skrev:Jag å polaren var ute å gasade lite, hans flickvänn fick aggera paparatzzi *stavning*....
"Höltet vägen" strömstad-Halden. suverän hojväg, rekomenderas till alla !
Låter kul!
Kan du förklara vägsträckningen lite bättre?
Åkte bästa vägen hitills i sverige i helgen: Håverud-mustafors![]()
nosense skrev:ZejtaN skrev:Jag å polaren var ute å gasade lite, hans flickvänn fick aggera paparatzzi *stavning*....
"Höltet vägen" strömstad-Halden. suverän hojväg, rekomenderas till alla !
Låter kul!
Kan du förklara vägsträckningen lite bättre?
Åkte bästa vägen hitills i sverige i helgen: Håverud-mustafors![]()
Självklart gör jag detta.
Förmodar att du kommer söderifrån via E6.
Kör mot stömstad, sväng INTE av vid första infarten mot strömstad, passera den i ungefär 190, funkar fin fint.
Fortsätt istället ca 2 mil till, tills du kommer till ett ställe som kalals "skee", eller, kallas å kallas, det heter Skee...
Sväng där HÖGER mot Bullare-byggden. fölv vägen rakt fram, ta avfarten till VÄNSTER mot VASSBOTTEN. när du kommer till T-korsningen ta VÄNSTER. Du komemr då att köra förbi en affär på din höger sida.
Efter denna affären så har du några hundra meter senare en rastplats som heter "Elgåfossen", stanna där och sträck på benen, och släng av ev passagerare som du av misstag råkat fått med dig.
Kör sedan ut, värm däcken lite försiktigt, dom första 2 km är inte så fruktansvärt kul. Men de resterande är störtsköna.
När du komemr till ett ställe nerför en backe, med en lång raka framför dig, så kan du antingen vända, och köra tebax några gånger som vi brukar göra in emmelan =),
Om du inte har lust att köra ensam, så slå mig en pm, så hänger jag gärna på . Inte för att jag klarar hålla ert tempo, men jag kan ju leka guide eller liknande![]()
jag e ledig tordag, och har planerat att köra denna strecka då
och idag stavade jag som en kråka![]()
nosense skrev:ZejtaN skrev:Åkte bästa vägen hitills i sverige i helgen: Håverud-mustafors![]()
Jag är ledsen att berätta detta för dig, men du kommer inte att uppleva en roligare väg i Sverige. Sökandet är över, roligare än så blir det inte.
Och för er andra, vallfärda genast dit, se till att ha mycket soppa i hojen och kör fram och tillbaka till soppan tar slut. Gör sedan om.
gladh
(i norge var det 10 cm nylagd asfalt som var som klister

nosense skrev:"Höltet vägen" strömstad-Halden. suverän hojväg, rekomenderas till alla !
Ed-Nössemark-Halden är helt ok åsså..dom säger det är 365 kurvor mellan Ed och Nössemark (ca 3 mil)(i norge var det 10 cm nylagd asfalt som var som klister
![]()
![]()
![]()

gladh skrev:Jag är ledsen att berätta detta för dig, men du kommer inte att uppleva en roligare väg i Sverige. Sökandet är över, roligare än så blir det inte.
Och för er andra, vallfärda genast dit, se till att ha mycket soppa i hojen och kör fram och tillbaka till soppan tar slut. Gör sedan om.
gladh
Snake skrev:Håverud-Mustafors?? Var ligger det? Långt från Götet? Vill veta!!!!
/Snake
) och går över ett väldigt kuperat område. Vägen svänger hysteriskt mycket och går upp och ner likt värsta berg och dalbanan. Inga långa svepande böjar utan tvärt och knixigt. Stora delar av vägen fick ny och fin asfalt för 2-3 år sedan så underlaget (minus eventuellt grus som kan dras upp av bilar) är i mint condition.
gladh skrev:Tja, långt och långt.
20 mil
...
t-rex skrev:Du tar på dig reseledaransvaret. Jag får med mig 5 pers ungefär, nån fin lördag i den omedelbara framtiden kanske?
ZejtaN skrev:Skalls e om jag kan få fixat den bilden Jarle, om inte annat så får jag åka ut å ta en ny
Ledig på torsdag eller ? så tar vi några varv på Höltet om det är väder ?
the_shadow skrev:skulle vara grymt och ha en sån här vrål trimmad minimoto![]()
![]()

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|