En bild på mig och min svåger och en blåvit bil...

AHA! Visste väl de, här kom erkännandet... :fakta

Nä men lite allvarligt... Om man kollar lastbilen längst bort i bilden så är den ju helt vit... Men polisibilen är gulaktig, guldfärgat eller nåt sånt... Så varför blev just polisbilen av med sin vita färg på kortet?

Å varför är regplåten blå?

Sedan sen när är polisbilarna blåfärgade på varje sida av motorhuven... De är ju helvita på motorhuven med polis skrivet... Och det står ju ingenstans polis på den huven inte...

Jag hatar själv när folk alltid nuförtiden säger att biler är photoshoppade bara för de är lite speciella på nåt sätt...

Dock det är verkligen något skumt med denna bild...

Men rätta mig gärna om jag har fel alltså :)

Last edited:
7285xat.jpg

De nya färgerna man testar på polisbilar (och som finns på tre olika platser i landet), innefattar gult och blått i ett mönster som nog kan passa in...

Har inte blinka blå bilar 2 st backspeglar på högersidan

ser ut som en akutbil/ läkarbil

Meissner skrev:
AHA! Visste väl de, här kom erkännandet... :fakta

Nä men lite allvarligt... Om man kollar lastbilen längst bort i bilden så är den ju helt vit... Men polisibilen är gulaktig, guldfärgat eller nåt sånt... Så varför blev just polisbilen av med sin vita färg på

Ser du inte att det är en husvagn me v8 och ingen lasbil va?? :D

Fan grabbar, ni e ju hur coola som helst!
Varför frågar ni mig inte rakt ut?
Bara en massa spekulationer...
Kul iofs...

Jävlar vad halt och dimmigt det var i morse. Höll på att köra in i en grå lastbil bakifrån. Såg den jävligt sent.

Kör snabbt men med blykoll.

Nu ska jag retuschera en bild i photoshop... ;-)

Frågan är är det inte likadana hojar (fina trajjor...)
Tittar man på backspeglarna så ser dom likadana ut, fast Triumph har bytt mellan olika årsmodeller. Så, i så fall har du bytt hoj till en med nästan samma årsmodell, det låter inte så troligt.

Dessutom ser det ut som din svåger lånat ditt ställ också...

EDIT: stavar så javla ila...

Last edited:
Hahah, skoj sida... Har inte kollat den, fick fram bilden genom google's bilsök...

Se där, även en fejkad bild han ha nåt positivt med sig! ;)

SANNINGEN och ingenting annat än sanningen!

Det är jag som kör min SpeedTriple 2001 på bakhjulet. Snett bakom mig ligger min svåger på min gamla Speed Triple av 1997 års modell. Han har en annan frontkåpa än min. Han har den smalare med bulan på. Som e snyggare. Ska bygga om min i vinter. Nu har även min nya små mörka blinkers. Så inget fejk med hojarna alltså!

Bilen bakom oss är en Volvo. Ingenting annat.

Nu vet ni det.

Peace and love. *** Knutte_66

MEN, fick ni jag elle inte?

Har man sagt A får man för bövelen säga B!!!!!!!!!!! :fakta

Nix, ingen som jagade oss.

Inte den här gången... sist var nog när jag var ute och lekte med en trimmad moped. En Zündapp tror jag det var. Det är faktiskt alldeles sant.

Nu ska jag jaga mig själv hem mellan bilarna. Kör dagligen sträckan mellan Tallkrogen och Stureplan. Exakt 1.1 mil i varje riktning. Kallt som fan. Och halt.

knutte_66 skrev:
Nix, ingen som jagade oss.

Inte den här gången... sist var nog när jag var ute och lekte med en trimmad moped. En Zündapp tror jag det var. Det är faktiskt alldeles sant.

Nu ska jag jaga mig själv hem mellan bilarna. Kör dagligen sträckan mellan Tallkrogen och Stureplan. Exakt 1.1 mil i varje riktning. Kallt som fan. Och halt.

Jo i morse fick jag skrapa rutorna. Lika kul varje gång.. (NOT)

Känns som man har 500 hästar i hojen när man kör nu. Halt som fan ju. Spinner på alla växlar. Snart fryser jag ihjäl tror jag...

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back