En bild ifrån grustaget idag!

Pidde

.
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Gilera runner 180 FXR -99
Kung i grusgroppen

Vi vet i allafall en sak: Du satsade hårdast idag :tummenupp
Hoppas att du kommer på benen snart, önskar dina hojkompisar!

(Röntgen bilderna konstaterade att han hade fått en rejäl smäll på en muskel)
Mvh Pidde
 

Bifogat

  • Bild 031.jpg
    Bild 031.jpg
    141.1 KB · Visningar: 248
Pidde skrev:
Kung i grusgroppen

Vi vet i allafall en sak: Du satsade hårdast idag :tummenupp
Hoppas att du kommer på benen snart, önskar dina hojkompisar!

(Röntgen bilderna konstaterade att han hade fått en rejäl smäll på en muskel)
Mvh Pidde
:notme
Jorå.. Här sitter man o försöker bli trött framför datorn. Funkar inte så bra med dunderpillren man fick på akuten.. :3freak
Tacka fan för att man köpte nya skydd! Hade jag inte haft dom så kunde man ha spelat "Plocke Pinn" med ryggkoterna.. :crash

Tack för hjälpen Pidde o Oscar.. :fyllisar :tummenupp
 
Last edited:
henkablyfot skrev:
:notme
Jorå.. Här sitter man o försöker bli trött framför datorn. Funkar inte så bra med dunderpillren man fick på akuten.. :3freak
Tacka fan för att man köpte nya skydd! Hade jag inte haft dom så kunde man ha spelat "Plocke Pinn" med ryggkoterna.. :crash

Tack för hjälpen Pidde o Oscar.. :fyllisar :tummenupp

det vart så lite...
Sveriges skitigaste Yamaha har aldrig varit så ren som nu.... :tungan
Eller hur Pidde :lol
"Mästarna på puts"
 
Oscar.m skrev:
det vart så lite...
Sveriges skitigaste Yamaha har aldrig varit så ren som nu.... :tungan
Eller hur Pidde :lol
"Mästarna på puts"

Hörredudu! Använder man hojen som den ska användas (läs "åka på") o inte som norm för operationsverktygenas renhet så blir den det... :7peta :D
 
Vi får nog ha en garage kväll med killen så han får lära sig av dom stora killarna. :fyllisar :D
Hellre ren & trimmad än skitig & slimmad :arsele eller?

Mvh Petter


Oscar.m skrev:
det vart så lite...
Sveriges skitigaste Yamaha har aldrig varit så ren som nu.... :tungan
Eller hur Pidde :lol
"Mästarna på puts"
 
löjligt att bli hämtad med ambulans om du bara fått en smäll på muskeln.
inte ens nått brutet?
 
devetdu skrev:
löjligt att bli hämtad med ambulans om du bara fått en smäll på muskeln.
inte ens nått brutet?

Jag hoppas du är ironisk.. Ryggen är inget o leka med! Kanske inte du vet...
Och vid tidpunkten för ambulans så trots min löjlighet så visste jag ju inte hur det stod till med rygg o njurar.. Men du kanske vet direkt när du vurpar?
 
henkablyfot skrev:
Jag hoppas du är ironisk.. Ryggen är inget o leka med! Kanske inte du vet...
Och vid tidpunkten för ambulans så trots min löjlighet så visste jag ju inte hur det stod till med rygg o njurar.. Men du kanske vet direkt när du vurpar?
Hur gick det med ryggen då?
 
wheelielover skrev:
Hur gick det med ryggen då?

Ingen fraktur på koterna som väl va... Musklerna fick sig en rejäl resa.
Läkaren förklarade som om man tog ett basebollträ o slog allt vad man kunde men koterna klarade sig ändå. Sån smäll blev det visst.. Jag är således väldigt öm men jag får ju käka roliga piller! :fyllisar :3freak :hihi
 
henkablyfot skrev:
Ingen fraktur på koterna som väl va... Musklerna fick sig en rejäl resa.
Läkaren förklarade som om man tog ett basebollträ o slog allt vad man kunde men koterna klarade sig ändå. Sån smäll blev det visst.. Jag är således väldigt öm men jag får ju käka roliga piller! :fyllisar :3freak :hihi
Hade tur då.
Krya på dig.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top