En bild från rörken 19 maj som ...

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
.. hur är det dom säger...
en bild säger mer än tusen ord......
det tycker jag denna gör faktiskt. eller hur nasse ?
håll till godo:
/z
 

Bifogat

  • resize of p1010043.jpg
    resize of p1010043.jpg
    105.8 KB · Visningar: 241
Last edited:
Men........men......han är ju smutsig ju! Tar du inte hand om honom Watson?

Ingen som har en Ior som jag kan sätta på Bläjden?
 
Åhhh, kära nån!! Inte prata skit om Nasse för då skickar jag Tiger på dig... Jag lovar, du vill inte bli osams med honom när du smiskar kurvvägar... Kanske sparkar bakut då!
 
Tiger är med mig! :fakta :D OM han sparkar bakut är det för att Nasse gör närmanden! Tiger är hetro! :crash
 
Hungrig måste den stackaren vara iaf. Han har ju börjat käka på backspegeln ju! :o
 
M:et skrev:
Åhhh, kära nån!! Inte prata skit om Nasse för då skickar jag Tiger på dig... Jag lovar, du vill inte bli osams med honom när du smiskar kurvvägar... Kanske sparkar bakut då!

Alltså ni måste ju ha hört den:
Vet ni varför Nalle Puh inte har några mörkhyade kompisar?

Han har en polare som kallas Nasse.... :notme
 
NU fattar jag hur knäskrapet gick till. Backspegelskrapet kom på köpet, va?
 
Mattias skrev:
NU fattar jag hur knäskrapet gick till. Backspegelskrapet kom på köpet, va?

Japp! Iaf. skrapet på högra pucken. Det var inte direkt planerat!

Nasse är ruggit gay, men det vet väll alla att killar bara tycker att det är sexigt med tjejer som har % :D Jag har iaf inget lila depåstöd. :rolleyes:

Penguin: Jag har en IOR som sitter och häckar i fotöljen hemma... Happymeal stuk. Han behöver nog ett nytt hem... Intresserad?? Du får han billigt!! :D Ior mot hjälp med hojen nästa gång jag klotar!! :D :rolleyes:

/Fröken fräken
 
Last edited:
watson skrev:
Penguin: Jag har en IOR som sitter och häckar i fotöljen hemma... Happymeal stuk. Han behöver nog ett nytt hem... Intresserad?? Du får han billigt!! :D Ior mot hjälp med hojen nästa gång jag klotar!!

Hur billigt? Eller ska jag kanske fråga hur ofta du brukar klota? ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top