Kawakex
Stay pretty, die young.
Min hoj är nog en kille. Känns bättre att tänka så eftersom jag gränslar den varje dag. har nån ett namn förslag på en grön kawa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kawakex skrev:2499253Min hoj är nog en kille. Känns bättre att tänka så eftersom jag gränslar den varje dag. har nån ett namn förslag på en grön kawa?
ja kermit va bra1 Du får kolla in min nya tråd!Jörgen Karlsson skrev:2499256"Evergreen" hade jag lackat på tanken på min illgröna 750 trepips tvåtaktskawa jag hade när jag var liten.
Fast mina polare kallade den för "Greenpees", de tyckte inte den var så miljövänlig...
"Kermit" kan du väl köra med!?![]()
![]()
Kawakex skrev:2499253Min hoj är nog en kille. Känns bättre att tänka så eftersom jag gränslar den varje dag. har nån ett namn förslag på en grön kawa?
Emmi skrev:2499236Haha, min bil heter Holger, han är lite gubbig med automatlåda (grå Mazda 626 -92). Datorn heter Gösta (han e en halvmysig laptop som brukar göra som man vill.)
450n däremot är en slyna som heter Roxxxy, hon har ett jävla humör och är rapp som fan när hon vill.
Jörgen Karlsson skrev:2499200Visst ja! Vilket skönt uppslag på hojnamn! Alla gamla barnprogram från 70-talet! Inta bara det underbara tecknade barnprogrammet av Arnold: Matulda och megasen. Utan även: Doktor Krall och Göte Skötare, Pan Tau, Drutten och Gena,Tårtan, Loranga Mazarin och Dartanjang, Ville Valle Viktor, Broster Broster, Spöket Laban, Kapten Zoom, Dr Drövel, Beppe, Balthazar, Syster Yster mm mm!
Cantona skrev:2499733TJO!
Min hoj är en slyna som måste smekas medhårs när hon är lite kall. Men så fort hon får rätt temperatur/temprament så ska hon piskas som den slyna hon är....![]()
![]()
"SÖTNOS"Kawakex skrev:2499253Min hoj är nog en kille. Känns bättre att tänka så eftersom jag gränslar den varje dag. har nån ett namn förslag på en grön kawa?
Grönt som får dig att längt efter ännu en åktur och som gör dig gaaaalen? Solklart ska hojen heta "Absint"Kawakex skrev:2499253Min hoj är nog en kille. Känns bättre att tänka så eftersom jag gränslar den varje dag. har nån ett namn förslag på en grön kawa?
Dr.Bike skrev:2499105Äh - bäbis!
Baby möjligen då! Men bäbis!!?
Som du tar henne runt bana så undrar man hur du skulle uppfostra en bäbis!![]()
Trodde Rossi var din bäbis!![]()
hållundan skrev:2497310Min hoj är ett as. Vad det har varit för kön vet jag ej.
Trinity skrev:2502220Jag är väl lyckligt lottad som har två (ibland tre) bäbbor. Jag för bäbisen runt banan på ett mjukt, kärleksfullt men bestämt sätt![]()
icko skrev:2502264Till skillnad från din Gubbe, som gick ut hårt o öka..![]()
Fast de ju inte hans fel egentligen, låg ju bara lite nära...![]()
Trinity skrev:2502220Jag är väl lyckligt lottad som har två (ibland tre) bäbbor. Jag för bäbisen runt banan på ett mjukt, kärleksfullt men bestämt sätt![]()
Dr.Bike skrev:2499532
Men nu behöver JAG hjälp med vad MIN hoj ska heta!!
Ett kvinnonamn.
hållundan skrev:2497310Min hoj är ett as. Vad det har varit för kön vet jag ej.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |