IronMike
Guest
Du menar som Rickard EngforsJohise511 skrev:2497477Är min den enda hojjen som är "det"? Den är tjej utanpå, men stark som en kille innuti![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du menar som Rickard EngforsJohise511 skrev:2497477Är min den enda hojjen som är "det"? Den är tjej utanpå, men stark som en kille innuti![]()
Travel skrev:2497290
Hur ska man se på hojarna, är det en hon eller en han
AndreasNo skrev:2497308Den är ett det...
En oidentifierbart det.
Rotorp skrev:2497634Min är defenitivt en hon... Precis som min utombordare är en hon...
Den för ett jävvla liv men det händer inget....
Kawakex skrev:2497642hahaha nu har du nog vänt på det du menar att det är en han, stor, brötig och luktar illa.![]()
Det märks att du har lärt känna fel sorts tjejer.Rotorp skrev:2497694Eller gooo stark o gör alltid som jag vill
Fast å andra sidan kanske det inte är en hon utan en han.
Jag menar, den är ju faktist tyst om jag vill det...
IronMike skrev:2497385Min hoj är en chey.....annars skulle jag inte gjort min bildserie i somras![]()
[- sNaIjK -] skrev:2497409Givetvis hojen en HON. Det är slående likheter mellan en tjej och Sporthoj.
* Båda tär på plånboken
* Säsongen är bäst på sommaren, det är då man brukar få ut valuta för sin slantar.
* Båda kinkar när det är kallt & grått ute. Kan vara lite svårt att få upp tempen då.
* När hösten kommer brukar det inte bli mycket av varken det ena eller andra.
* Tröttnar du? Gör dig av med respektive. Kommer alltid ut nya härligheter på marknaden.
* Båda blir högljudda när det börjar gå undan![]()
* Till sist men inte minst, insidan är rätt viktig om du inte är en gnidare som bara bryr dig om att posa vid stranden.
Fist Woman skrev:2497904Ducati- Hona (vacker,ändamålsenlig men ack så otillförlitlig)
Sanna-Lkpg skrev:2498845Klart det är en 'han' jag gränslar varje gång det är dags för en åktur![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |