en annorlunda kärlekshistoria

Snyggt klippt men skippa filtret som får det att se gammalt ut, passar i början men inte mer än så.

haha tack! :) Första gången nånsin jag provar nått sånt här!
totalt generalknas dålig på datorer! visste inte ens att det fanns sånt här i windows:va
satt och tog nån öl å hade så tråkigt så fick jag nå ryck hehe och
det var sketa kul! så nu blir det mer tok sen!
mvh D

Tuffa grejor

Wipe&cry bönder,här pratar vi häftiga grejor.Ta era gamla R1.or.och stoppa
någonstans där inte solen skiner.:yoparty

Du har gjort en väldigt fin film för att vara novis och jag antar att du är väldigt stolt över din hoj.

Det fattas bara lite underhållningsvärde i själva filmen, när man glider ut ifrån en parkering och drar en repa fram och tillbaka är det inte så mycket annat man tänker på förutom att du kör med skinnställ och gympadojjer vilket är horribelt fult och dessutom rätt onödigt.

iaf, antar att du längtar lika mkt till sommaren som alla andra härinne :)

Du har gjort en väldigt fin film för att vara novis och jag antar att du är väldigt stolt över din hoj.

Det fattas bara lite underhållningsvärde i själva filmen, när man glider ut ifrån en parkering och drar en repa fram och tillbaka är det inte så mycket annat man tänker på förutom att du kör med skinnställ och gympadojjer vilket är horribelt fult och dessutom rätt onödigt.

iaf, antar att du längtar lika mkt till sommaren som alla andra härinne :)

haha så sant! med tanke på att jag va ny i staden i sommras å hade ren tur att en kompis från dalarna kunde filma lite med en mobilkamera bara, så duger det för mig å titta på iblandnär man saknar åkningen som mest :) ang skinnstället så hade jag vart å köpt det för 300kr en timme innan det där filmades! ca 25 år gammalt men som nytt hahaha var tvungen å ha nånting på mig ju å stövlar fanns det ej pengar till ... håller på å sparar till säsong 2010 därav inte så mycket åkning filmat!! mvh D

tror hojen är rätt ny. :) han hade precis köpt ett skinnställ så förhoppningsvis har han inte kört så jätte mycket med hojen. :tummenupp

stämmer bra det! hade kört några mil där bara! hala nya däck!!fan min första hoj i den kalibern åxxo! så kyckling ränder det kan det fan:banana få vara hahaha

stämmer bra det! hade kört några mil där bara! hala nya däck!!fan min första hoj i den kalibern åxxo! så kyckling ränder det kan det fan:banana få vara hahaha

träning ger färdighet så fortsätt köra och filma. :tummenupp

ang skinnstället så hade jag vart å köpt det för 300kr en timme innan det där filmades! ca 25 år gammalt men som nytt hahaha var tvungen å ha nånting på mig ju å stövlar fanns det ej pengar till ... håller på å sparar till säsong 2010 därav inte så mycket åkning filmat!! mvh D

Har du råd med hojen har du råd med utrustning. inga ursäker mister!

Jag ser ingen hoj i filmen? :va Ett ufo ser jag däremot. :tungan Och ufot ser ut att ha problem att lyfta...

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP