En annan undran...

Bikerbitch skrev:
Karin, strunta i om de inte gillar tråden. Man kan inte tycka om allt som skrivs.
Så ta inte åt dig personligen bara! De är rätt reko killar vissa utav dem ;)
hmmm:)

oookej?

Det är ju inte alls sexigt med mekar-tjejer, inte alls vad jag tycker, dock om dom har skinnställ å åker hojj så d8uger det väl, men det är ju inte så man får ståfräs bara för dom pysslar med saker, det är väl ändå hur personen ifråga aggerar t.ex rör sig, ser ut m.m.?? :tuttar

aja, jag vill då inte ha nån brud som kommer upp å kastar skiffnycklen på diskbänken å säger "nu ä´ skiten klart, laga maten nu så kan vi kn**la sen" :rofl

Snart är det studenten!!!! :fyllisar jiiiipppppiiii!!!

Bikerbitch skrev:
Karin, strunta i om de inte gillar tråden. Man kan inte tycka om allt som skrivs.
Så ta inte åt dig personligen bara! De är rätt reko killar vissa utav dem ;)
Tar inte åt mig personligen...men tack ändå! :) Har förtått att dom e reko dom flesta... :tungan

Men man måste ju ändå få undra :va eller hur? :confused:

maccan#22 skrev:
Det är ju inte alls sexigt med mekar-tjejer, inte alls vad jag tycker, dock om dom har skinnställ å åker hojj så d8uger det väl, men det är ju inte så man får ståfräs bara för dom pysslar med saker, det är väl ändå hur personen ifråga aggerar t.ex rör sig, ser ut m.m.?? :tuttar

aja, jag vill då inte ha nån brud som kommer upp å kastar skiffnycklen på diskbänken å säger "nu ä´ skiten klart, laga maten nu så kan vi kn**la sen" :rofl

Snart är det studenten!!!! :fyllisar jiiiipppppiiii!!!
men va fan, så e det ju inte, det ska va som i filmer, dom ska meka snygga sportbilar i en fin ren meklokal o så ska dom ha lite olja på näsan:)

Sen knullar man, eller?:D

Det är väl sånt många av kvinnorna får stå ut med..

maccan#22 skrev:
aja, jag vill då inte ha nån brud som kommer upp å kastar skiffnycklen pådiskbänken å säger "nu ä´ skiten klart, laga maten nu så kan vi kn**la sen" :rofl

Ja, frågar man inget får man ingenting veta. Så det är klart man får undra.

Karin.81 skrev:
Tar inte åt mig personligen...men tack ändå! :) Har förtått att dom e reko dom flesta... :tungan
Men man måste ju ändå få undra :va eller hur? :confused:

Karin.81 skrev:
om jag säger till en kille att jag bytt däck och olja på bilen, blir kommentaren ofta...."fan va sexigt, kan du det???"

Du behöver inte en underredsbehandling ?

Karin.81 skrev:
Fortfarande en fråga till killar.... :tungan

Varför tycker många killar att det e så otroligt sexigt med tjejer som kör hoj och så....
eller om jag säger till en kille att jag bytt däck och olja på bilen, blir kommentaren ofta...."fan va sexigt, kan du det???"

VARFÖR skulle jag INTE kunna det? Bara för att jag e tjej????

Du glömde inte oljepluggen va? :hihi :tungan :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...