En anledning till varför folk vänder ryggen till kyrkan?

Haha hon kanske har insett hur jävla ful hon är så hon lär ta ut sin ilska på nått annar :kocko

Fy fan vilken människa. Jävla fanatiker som förbannar alla som inte tror och tänker som hon själv gör...hon borde skaffa en hobby istället och ge fan i kakburken. :4skrika

Jag litar inte på religiösa människor...

Har de inte nog tro på sig själva att de måste ha någon annan att ty sig till eller vad hänger det i!?

Är det inte uderbart med religösa fanatiker, Bush asfalterade ju 2 länder i guds namn och förde krig mot dom otrogna hundarna som inte förtjänar annat än kulor. Det finns inget bättre än den kristna högern som utför hatmord på homosexuella och förbjuder abort, Dom har i alla fall lite sunda värderingar om vad som är moraliskt rätt till skillnad från sverige där guds ord har hamnat i skuggan från dumheter som humanitära rättigheeter

Är det inte sjukt så säg :näsblod

Last edited:
En annan rolig sak är att hon faktiskt tog emot pengarna till slut ändå.

Ännu en att döttrarna flyttade ut med hjälp av prispengarna.. :hihi

Antingen hör jag illa, eller är jag lite smådum men vad fasen är det som får henne att flippa? Jag fattar att det handlar om "the dark side", gud och bla bla bla, men varför blir hon töffig från början?

Redig är hon nog inte vilket som.

~Settan~ skrev:
Antingen hör jag illa, eller är jag lite smådum men vad fasen är det som får henne att flippa? Jag fattar att det handlar om "the dark side", gud och bla bla bla, men varför blir hon töffig från början?

Hon är en Jedi-riddare som inte gillar folk från den mörka sidan.

~Settan~ skrev:

Familjen hon hamnade hos var tydligen inte troende kristna..
:rolleyes:

Zee skrev:
Snarare Pizza the Hut.
Men vafan? Nu blev jag sugen på pizza hut pizza. Skitdyrt, skitlångsam personal men även skitgott. Har bara ätit där en gång, i stockholm vid bion. Satans smaskigt det var. Synd att det nog är jävligt långt till närmsta pizza hut

Ja ja bara trösta sig med tanken att hon dör före mig :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...