En 125 klubb med egen hemsida?

1 till då! = loggos lite ut dragen! :tungan

Bifogat

• 125 om målad grön!!.jpg
    125 om målad grön!!.jpg
    28.1 KB · Visningar: 42
får man va me fasst man kör glidare?
mitt bidrag:

Bifogat

• cp grejj.JPG
    cp grejj.JPG
    25 KB · Visningar: 46
Hejsan alla, tack för alla fina exempler på loggor, alla har varit fina!
Nu är det dags att bestämma oss för vilken vi vill ha på våran svarta, alternativt gråa munktröjja. Vi kommer att ha nicknamet på baksidan på tröjjan i vit färg. T.e.x på min munktröjja så kommer det stå TT på ryggen i vitt. Nu e frågan vilken logga vi ska ha på magen i fram? Antingen sen senaste som Cross_Micke gav ut (gröna ansiktet,ögonen) eller den senaste versionen som Hm han med Derbi SM moppen (sorry kommer inte ihåg:P) gav ut, Nå vilken? MVH Gustaf TT

boOz skrev:
Hejsan alla, tack för alla fina exempler på loggor, alla har varit fina!
Nu är det dags att bestämma oss för vilken vi vill ha på våran svarta, alternativt gråa munktröjja. Vi kommer att ha nicknamet på baksidan på tröjjan i vit färg. T.e.x på min munktröjja så kommer det stå TT på ryggen i vitt. Nu e frågan vilken logga vi ska ha på magen i fram? Antingen sen senaste som Cross_Micke gav ut (gröna ansiktet,ögonen) eller den senaste versionen som Hm han med Derbi SM moppen (sorry kommer inte ihåg:P) gav ut, Nå vilken? MVH Gustaf TT

Jag röstar för svart tröja, vit text o den vite loggan.

Jag kan också hänga på klubben... :banana Har inte så värst myccke fakta om RGF men har lite sprängskisser å så om de skulle behövas..
Bra att någon tar de på allvar för en gångsskull... :tummenupp

LOV2XLR8 skrev:
Jag kan också hänga på klubben... :banana Har inte så värst myccke fakta om RGF men har lite sprängskisser å så om de skulle behövas..
Bra att någon tar de på allvar för en gångsskull... :tummenupp

Tjena, okejj kul !! då ska du göra som de andra bara, skicka det du har plus bilder på din hoj till min PM box. MVH Gustaf TT

Padde skrev:

Tackar Padde :), Saken e den att jag åker bort imorgon och är hemma om 2 veckor cirkus, ska vi vänta med att beställa tills dess eller göra det med lite stress ikväll? MVH Gustaf TT
Edit: Väntetiden att få tröjjorna e cirka 2-3 veckor.

boOz skrev:
Tackar Padde :), Saken e den att jag åker bort imorgon och är hemma om 2 veckor cirkus, ska vi vänta med att beställa tills dess eller göra det med lite stress ikväll? MVH Gustaf TT
Edit: Väntetiden att få tröjjorna e cirka 2-3 veckor.

Nog bättre om du väntar lite, annars kanske du beställer tröjor så ändrar folk sig och sånt.

boOz skrev:
Kan du visa den loggan här nu? MVH Gustaf TT
Edit: Så d inte blir missförstånd. :hihi

Amäääh, den loggan som jag tog bort det blåa på.

EDIT: Sen när ni lämnar till tryckeriet så säger ni bara att det ska vara i vitt tryck. :tummenupp

:hej

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...