En 125 klubb med egen hemsida?

Miss_Orchidee skrev:
Det är ju det jag inte vet...hur fan gör man.. jag har ingen aning, sidan är gjoird i Microsoft Publicher men ja vet inte hur man får uop den på internett

öhh, Har du ingenstans att lägga upp den?. Om du inte vill betala får du ju då leta upp nån som vill "sponsra" med server eller ta ett passagen konto MED reklam.

EDIT: Sen att lägga upp sidan är inga problem.

Last edited:
Padde skrev:
öhh, Har du ingenstans att lägga upp den?. Om du inte vill betala får du ju då leta upp nån som vill "sponsra" med server eller ta ett passagen konto MED reklam.

passagen konto suger rätt hårt, dom gjorde det för nått år sedan iallafall..tvivlar på att det skulel vara så jävla mycket bättre.. tycker att på "united riders" pröjsar alla som inte har hjälpt till med sidan typ booz och dom andra som håller på för fullt att göra sidan, med ett visst belopp som täcker upp allt vad det kostar med hemsidan , kontot och sen tycker jag även att det inte ska ingå en tröja bara för att man går med, då kommer det kosta så jävla mycket jag vet inte hur många det är som sommar jobbar, jag städar och håller på lite hemma så får jag 300 spänn i veckan och de räcker inte länge 20 liter bensin och lite olja är ungefär vad jag kommer ha råd med,, iofs kan man ju prioritera bort lite onödig åkning i 2 veckor så har man pengar men iallafall.. det kommer väl inte förens till hösten kan jag tro? keep ut the good work! :Bugar

spectre skrev:
passagen konto suger rätt hårt, dom gjorde det för nått år sedan iallafall..tvivlar på att det skulel vara så jävla mycket bättre.. tycker att på "united riders" pröjsar alla som inte har hjälpt till med sidan typ booz och dom andra som håller på för fullt att göra sidan, med ett visst belopp som täcker upp allt vad det kostar med hemsidan , kontot och sen tycker jag även att det inte ska ingå en tröja bara för att man går med, då kommer det kosta så jävla mycket jag vet inte hur många det är som sommar jobbar, jag städar och håller på lite hemma så får jag 300 spänn i veckan och de räcker inte länge 20 liter bensin och lite olja är ungefär vad jag kommer ha råd med,, iofs kan man ju prioritera bort lite onödig åkning i 2 veckor så har man pengar men iallafall.. det kommer väl inte förens till hösten kan jag tro? keep ut the good work! :Bugar

Det låter som en dyr grej ni håller på med killar......

spectre skrev:
det är ju klart värt det.. va fan nångång måste man ju köpa kläder,tyvär, så varför inte köpa en "united riders - team tröja" ? kommer nog kosta som en vanlig tröja också typ 500 spänn

en vanlig tröja kostar för mig MAX 300 kr.... å ska ja lägga mer så ska d va nått speciellt med tröjan...
tänkte faktiskt satsa på en SH tröja i år

jag ringde alldelles nyss till expert, hörde med dom om klistermärken, som tex dizzy skulle ha och dom kunde ordna det på "riktigt klisterpapper" som man andvänder till just dekaler dom ville bara veta hur det skulle se ut och sen skulle jag komma ner till dom och sen skulle dom prova trycka ut ett och sen kolla hur det blir och sen om det blev bra så tar jag upp beställning.. men det behövs ju inte just nu.. vi har ju inte ens nån sida att göra reklam för :tummenupp

Annars hör vi med mathias som har som signatur : jag kan göra dekaler till din mc osv

det låter som ett billigare och bättre alternativ..?

Last edited:
Miss_Orchidee skrev:
Lindex, H&M, kondomeriet, Sisters..... oj kondomeriet hörde väl kanske inte dit... :tomten

kondomer e dyrt och onödigt man tappar mer en hälften av känslan , p-piller och mini-piller i billigare.. mini piller kostar 25 spänn för 3 kartor och en karta räcker i 1 månad .. bara ett tips :)

spectre skrev:
kondomer e dyrt och onödigt man tappar mer en hälften av känslan , p-piller och mini-piller i billigare.. mini piller kostar 25 spänn för 3 kartor och en karta räcker i 1 månad .. bara ett tips :)

Jag skojade...

spectre skrev:

Jag testade p-pillar i en månad, men resultatet blev inte alls vad jag hade hoppats :huvet Svårt o få upp den osv. Så kondomer funkar bättre på mig.

Poffer skrev:
Jag testade p-pillar i en månad, men resultatet blev inte alls vad jag hade hoppats :huvet Svårt o få upp den osv. Så kondomer funkar bättre på mig.

jo ja kan förstå det...
jag testade kådis men ja förstod aldrig riktigt hur man skulle peta in den å sen få in hans..... ja ni vet... knöligt....

Miss_Orchidee skrev:
jo ja kan förstå det...
jag testade kådis men ja förstod aldrig riktigt hur man skulle peta in den å sen få in hans..... ja ni vet... knöligt....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA FY FAN VA ROLIG DU ÄR.. HAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.. eller..

Bojje skrev:
Okaj... så här blev det:

http://hem.bredband.net/bojan89/125 ----> Temporär server!

Själv lade man inte ner så mycket tid på sidan, därför blev jag inte så nöjd. Men jag fick det jag strävade efter, nämligen en clean och lättnavigerad sida. Jag kan göra bättre layouts och jag har tänkt att göra om den här. Fast först vill jag se era kommentarer.

Sidan är inte klar, det är bara layouten... en bild bara.
den sidan var fin/tuff... kommer det att bli något med den???

spectre skrev:
om nån orkar pilla lite med photoshop så kanske denna bild kunde vara nått?

Ja självlysande kodisar i annorlunda form..... kanske med lakrits smak ??? Suvveränt initiativ :tummenupp

EDIT: kanske är enklare att sätta in oxå...dom där "öronliknande" grejerna kanske man kan kroka fast mellan benen å sen e d bara å köra???? :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT